Γιατί πρέπει να βάλουμε το λευκό ρύζι στη διατροφή μας

ρύζι

Ποιες είναι οι διαφορές με το καστανό

Το καστανό ρύζι τα τελευταία χρόνια λέγεται ότι είναι πολύ πιο ωφέλιμο και υγιεινό από το πατροπαράδοτο λευκό.

Τελικά, λευκό ή καστανό; Οι ειδικοί απαντούν σε αυτό το ερώτημα και μας προτρέπουν να συνεχίσουμε να τρώμε άσπρο ρύζι!

«Οι περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν με το ζόρι καστανό ρύζι, επειδή θεωρούν ότι είναι η μόνη υγιεινή επιλογή. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι όλες οι τροφές έχουν τη δική τους θρεπτική αξία και είναι απαραίτητες για διαφορετικούς λόγους. Το θέμα δεν είναι να διαχωρίσεις τι είναι healthy, αλλά τι συστατικά λαμβάνεις από το κάθε τι», σημειώνει η διατροφολόγος Samina Qureshi.

Ποιες είναι διαφορές

Η βασική τους διαφορά είναι ότι το άσπρο έχει υποστεί επεξεργασία και έχουν αφαιρεθεί πολλές στρώσεις. Από τη μία, χάνει τις φυτικές ίνες, αλλά από την άλλη εμπλουτίζεται έτσι με περισσότερες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Τελικά, τι κερδίζουμε από το «άσπρο και παχύ» ρυζάκι μας, που τόσο έχουμε παρεξηγήσει;

Δεν έχει γλουτένη: Αν δεν θέλετε τη γλουτένη στη διατροφή σας, το άσπρο ρύζι είναι η ιδανική και οικονομική επιλογή σας.

Πηγή ενέργειας: Πρόκειται για μία πηγή υδατάνθρακα που σας δίνει γρήγορα ενέργεια. Χωνεύεται πιο εύκολα από το καστανό ρύζι, αλλά η ενέργεια διατηρείται.

Βιταμίνες και ιχνοστοιχεία: Πλούσιο σε σίδηρο και μαγνήσιο, το λευκό ρύζι θρέφει τον οργανισμό και μας κάνει καλό!

Κάνει καλό και στο πεπτικό: Ενώ το κρέας και τα φυλλώδη λαχανικά δεν χωνεύονται πολύ εύκολα, το άσπρο ρύζι γίνεται εξαιρετικό γεύμα ακόμα και για τις πολύ βραδινές ώρες.

Πηγή: in.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.