Τι πραγματικά είναι το στρες και πως θα το διαχειριστείτε (ΒΙΝΤΕΟ)

κινήσεις για να μειώσετε το στρες

Tα tips που μπορείτε να ακολουθήσετε

Πολλοί θεωρούν ότι το να ελέγξουν το στρες είναι απίθανο να συμβεί, κάτι που στην πραγματικότητα δεν είναι αλήθεια. Μπορούμε εύκολα να διαχειριστούμε το άγχος μας, αρκεί να κάνουμε ένα και μόνο πράγμα: να ελέγξουμε τη σκέψη μας.

Tο στρες είναι η εξωτερική αντίδρασή μας σε ένα γεγονός, όπως ένα διαζύγιο ή μία αλλαγή στη δουλειά μας. Το άγχος είναι κάτι που διαρκεί, εσωτερικό και παρατείνεται στο χρόνο, ακόμα και όταν οι πηγές του άγχους μας έχουν αλλάξει.

Όταν κάποιος βιώνει στεσογόνες στιγμές εκείνο που βοηθάει είναι οι παύσεις και οι σωστές ανάσες. Αρκούν μόλις τρεις ανάσες: εισπνοή από τη μύτη, εκπνοή από το στόμα και έπειτα εντοπίζουμε τι γίνεται στο σώμα μας και τις σκέψεις μας.

Υπάρχουν τέσσερα σίγμα που καθορίζουν τη στάση μας απέναντι στο άγχος: η σκέψη, το συναίσθημα, η συμπεριφορά και η σωματική αίσθηση. Η σχέση τους είναι αμφίδρομη κι αν αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε για τα γεγονότα, αλλάζει και το αποτέλεσμα.

Το να βάλει κάποιος ένα πρόγραμμα στη ζωή και να θέσει προτεραιότητες είναι αρκετά βοηθητικά στον έλεγχο του στρες.

Υπάρχουν και κάποιες ασκήσεις που μπορούν να μας βοηθήσουν να ελέγξουμε το άγχος μας. Μία από αυτές λέγεται άσκηση ευγνωμοσύνης: για παράδειγμα κάθε βράδυ θα μπορούσαμε να βρίσκουμε λόγους για τους οποίους είμαστε ευγνώμονες για εκείνη την ημέρα.

Κάποια tips που μπορούν να βοηθήσουν να διαχειριστείτε το άγχος:

– Να μην ξυπνάμε και να μην κοιμόμαστε με οθόνη

– Οι ανάσες παίζουν σημαντικό ρόλο. Καλό θα ήταν μέσα στην ημέρα να κάνουμε τέσσερις με πέντε κύκλους, κατά τη διάρκεια των οποίων να έχουμε συναίσθηση ότι αναπνέουμε.

– Να φροντίζουμε να εντοπίζουμε τις σκέψεις μας.

– Να ασχολούμαστε με ότι μας χαλαρώνει. Για κάποιον αυτό θα μπορούσε να είναι τρέξιμο, ένας περίπατος ή και ένα βιβλίο.

Πηγή: megatv.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.