Εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας κοντά στο Πολύκαστρο – Τι αναφέρει η Hellenic Train

ΤΡΑΙΝΟΣΕ κορονοϊού κορονοϊός δρομολόγια δρομολογίων

Εκτελούσε το δρομολόγιο Γευγελή – Θεσσαλονίκη

Το βράδυ της Τρίτης σημειώθηκε εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας που εκτελούσε το δρομολόγιο Γευγελή – Θεσσαλονίκη, κοντά στο Πολύκαστρο.

Πρόκειται για εκτροχιασμό του πίσω άξονα της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας 45201, το οποίο συνέβη στις 21:25.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΡΤ, το ατύχημα προκλήθηκε όταν ηλεκτράμαξα παρέμεινε ακίνητη στην Ειδομένη λόγω βλάβης στο σύστημα του φορείου, το οποίο περιλαμβάνει και τους τροχούς.

Προκειμένου να παραληφθεί και να μεταφερθεί για επισκευή, κινητοποιήθηκε ντιζελοκίνητη αμαξοστοιχία. Στο ύψος του Πολυκάστρου, ωστόσο, ασκήθηκε υπερβολική πίεση στις γραμμές του δικτύου, προκαλώντας την αποκόλληση των γραμμών και τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας.

Η Hellenic Train ανακοίνωσε ότι δεν υπήρξε κίνδυνος για την ασφάλεια του προσωπικού της και συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του εκτροχιασμού.

Επιπλέον, πηγές της ΕΡΤ αναφέρουν ότι η γραμμή που εξυπηρετούσε δρομολόγια προς το εξωτερικό μέσω Σκοπίων, και στην οποία σημειώθηκε το ατύχημα, θα παραμείνει κλειστή για περίπου δύο μήνες, ώστε να αποκατασταθεί. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα δρομολόγια προς το εξωτερικό θα πραγματοποιούνται μόνο μέσω Βουλγαρίας.

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

«Την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 21:25, σημειώθηκε μερικός εκτροχιασμός του πίσω άξονα της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας 45201, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Γευγελή – Θεσσαλονίκη. Το περιστατικό σημειώθηκε στο ύψος του Πολύκαστρου.

Η Hellenic Train ενημερώνει ότι δεν υπήρξε κίνδυνος για την ασφάλεια του προσωπικού της. Η εταιρεία συνεργάζεται άμεσα με τις αρμόδιες αρχές για τη διερεύνηση των αιτίων του εκτροχιασμού».

Η ανακοίνωση του ΟΣΕ

«Την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 21:25, εκτροχιάστηκε ο πίσω άξονας της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας 45201, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Ειδομένη – Θεσσαλονίκη.

Ο εκτροχιασμός έγινε στην χιλιομετρική θέση 63+270 στην περιοχή της Παιωνίας. Από τον εκτροχιασμό δεν προκλήθηκαν τραυματισμοί, αλλά μόνο ζημιές στην σιδηροδρομική γραμμή σε μήκος 3 χλμ περίπου με αποτέλεσμα την διακοπή της κυκλοφορίας.

Επισημαίνεται ότι, η εν λόγω γραμμή χρησιμοποιείται μόνον από εμπορευματικούς συρμούς. Ο ΟΣΕ θα συντάξει πόρισμα για την διερεύνηση του συμβάντος, ενώ συνεργεία εργάζονται για αποκατάσταση της κυκλοφορίας».

Η θερμική μηχανή εκτροχιάστηκε

«Από την πρώτη εικόνα φαίνεται ότι πήγε μια ηλεκτρική μηχανή να πάρει μια θερμική, με ντίζελ δηλαδή και πίσω κενά βαγόνια για να τα μεταφέρει στο σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η θερμική μηχανή εκτροχιάστηκε», ανέφερε ο γενικός γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης.

Από το περιστατικό δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός και έσπευσαν άμεσα στο σημείο συνεργεία του ΟΣΕ προκειμένου ξεκινήσουν τη διαδικασία να μπει και πάλι η θερμική μηχανή στις ράγες.