Σχεδόν 4,5 εκατ. μηνύματα στο 13033

Από τη στιγμή που θεσπίστηκαν τα νέα μέτρα

Σχεδόν 4,5 εκατ. μηνύματα έστειλαν οι Έλληνες στο 13033.

Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 23/3 στις 06:00 π.μ. που θεσπίστηκαν τα νέα μέτρα, κατά τα οποία αποφασίστηκε η απαγόρευση κυκλοφορίας, το 13033 έχει δεχτεί 4.4 εκατ. μηνύματα.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία σχετικά με το 13033:

* Κατά το πρώτο 24ωρο λειτουργίας της (από τις 6 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου) η υπηρεσία του13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα SMS, τα οποία αντιστοιχούν στο 65% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε.

* Στο δεύτερο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,8 εκατ. έγκυρα μηνύματα, τα οποία αντιστοιχούν στο 81% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία. Σε σχέση με το πρώτο 24ωρο παρουσιάστηκε αύξηση στον αριθμό των έγκυρων μηνυμάτων κατά 38,5%.

* Στο τρίτο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 26ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα, που αντιστοιχούν στο 85% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία.

H καθημερινή αύξηση στο ποσοστό των έγκυρων μηνυμάτων δείχνουν πως οι πολίτες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την υπηρεσία, ενώ να υπενθυμίσουμε ότι η αποστολή SMS στο 13033 δεν έχει χρέωση.

Στο μεταξύ, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενημερώνει ότι κατά τις τελευταίες εβδομάδες και σε σύγκριση με τις αρχές Μαρτίου, καταγράφεται αύξηση στην κίνηση δεδομένων -κυρίως στα σταθερά δίκτυα-, η οποία διαμορφώνεται στο 50%, ως αποτέλεσμα της επικοινωνίας των πολιτών, η οποία πραγματοποιείται σχεδόν αποκλειστικά μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων.

Η επιπλέον κίνηση έχει διεκπεραιωθεί με επάρκεια από τα σχετικά δίκτυα τηλεπικοινωνιών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Σε ανακοίνωση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης υπογραμμίζεται ότι οι τηλεπικοινωνιακοί πόροι δεν είναι απεριόριστοι και πως οι αντίστοιχες υποδομές έχουν συγκεκριμένες χωρητικότητες και δυνατότητες αναβαθμίσεων. Η υπεύθυνη χρήση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών είναι βασική παράμετρος κατά τις παρούσες συνθήκες και οι αναλυτικές πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις οδηγίες που εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις 16 Μαρτίου 2019, είναι σημαντικό να τηρούνται ώστε να διασφαλίζεται η αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *