Θεσσαλονίκη: Διάσημοι και καλλιτέχνες έγιναν πωλητές του περιοδικού «Σχεδία»! (ΦΩΤΟ)

Μία πολύ όμορφη κίνηση, για ένα εξίσου ωραίο εγχείρημα

Μία πολύ όμορφη κίνηση, για ένα εξίσου ωραίο εγχείρημα

Άνθρωποι και συμπολίτες μας, που διακρίνονται για το έργο τους, έγιναν σήμερα (7/2) «πωλητές για μία ώρα», για χάρη του περιοδικού «Σχεδία».

Έτσι και, πιάνοντας ο καθένας το… πόστο του, φόρεσαν το κόκκινο γιλεκάκι των πωλητών του ελληνικού περιοδικού δρόμου και κατέλαβαν τις γωνιές τους, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Δείτε τις φωτογραφίες του Life-events.gr:

Αλέξανδρος Τανασκίδης – Πρεσβευτής ΟΗΕ

Αναλυτικές πληροφορίες για τη δράση «Πωλητής για μία ώρα» θα βρείτε στον ιστότοπο της «σχεδίας» μας (www.shedia.gr).

Η πλεύση, όμως, της «σχεδίας» στις θάλασσες της αλληλεγγύης δεν σταματάει εδώ.

Την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου, στις 12 το μεσημέρι, η «σχεδία» βουτά στα νερά του Σαρωνικού (και πιο συγκεκριμένα στην Ακτή Βουλιαγμένης) παρέα με την ομάδα weswim (εμπνευστής της οποίας είναι ο Πέτρος Παρθένης, που ασχολείται πάνω από είκοσι χρόνια με τον αθλητισμό), ένα κίνημα κολύμβησης ανοιχτής θαλάσσης για όλους.

Διαβάστε επίσης
Θεσσαλονίκη: Τα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη

Η ώρα συνάντησης έχει οριστεί για τις 11:00, ενώ οι πρώτου 100 θα εισέλθουν δωρεάν στην ακτή. Μάλιστα, το αναμνηστικό σκουφάκι της «σχεδίας» είναι προσφορά της Benetton.

«Πάνω από 100 εφημερίδες δρόμου, 34 χώρες, 5 ήπειροι, 24 γλώσσες, 9.300 άστεγοι πωλητές κάθε μέρα, 21.000 άστεγοι πωλητές κάθε χρόνο, 2.000 εθελοντές, 5.000.000 αναγνώστες, 20.000.000 πωλήσεις για το 2017, που σημαίνει 2.300.000€ έσοδα μηνιαίως και 27.000.000€ ετησίως έσοδα για τους πωλητές παγκοσμίως και, συνάμα, 1 φωνή ενωμένη ενάντια στη φτώχεια» είναι το σύνθημα του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων του Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.insp.ngo).