Η Airbnb ενισχύει τους κανόνες υγιεινής της εξαιτίας του κορονοϊού

Airbnb

Για να καθησυχάσει τους πελάτες της

Η Airbnb παρουσίασε ένα νέο πρωτόκολλο καθαρισμού και απολύμανσης των καταλυμάτων της, με την ελπίδα να καθησυχάσει τους πελάτες της και να προωθήσει τις κρατήσεις που σταμάτησαν λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Η πρωτοβουλία που πρόκειται να ξεκινήσει η Airbnb τον Μάιο προβλέπει να δίδεται πιστοποιητικό στους οικοδεσπότες που έχουν ολοκληρώσει μια εκπαίδευση στους νέους κανόνες υγιεινής, οι οποίοι καταρτίστηκαν βάσει των συστάσεων των αμερικανικών υγειονομικών αρχών και εμπειρογνωμόνων της υγείας.

“Καθώς οι κυβερνήσεις διαχειρίζονται την υγειονομική κρίση και άρχισαν να εξετάζουν περιορισμούς που πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν επιτραπούν εκ νέου τα ταξίδια, προετοιμάζουμε ενεργά την Airbnb να υποστηρίξει την κοινότητά μας και να προετοιμάσει το μέλλον του τουρισμού, έχοντας ως επίκεντρό μας την υγεία και την πρόληψη”, υπογράμμισε η εταιρία σε ανακοίνωση.

Η Airbnb προβλέπει τα μέλη που προσφέρουν καταλύματα να λάβουν “συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την πρόληψη της νόσου Covid-19, όπως η χρήση ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού, όπως μάσκες και γάντια για τους οικοδεσπότες ή εκείνους που κάνουν τον καθαρισμό, καθώς και απολυμαντικά εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές “, αναφέρει η Airbnb.

Η σύσταση προς τους οικοδεσπότες είναι επίσης να αφήνουν να περνά ένα 24ωρο για να δεχθούν έναν νέο πελάτη.

Οι οικοδεσπότες που δεν μπορούν να συμμορφωθούν με το πρωτόκολλο ή να λάβουν ένα πιστοποιητικό, μπορούν να επιλέξουν το κατάλυμά τους να μένει κενό για μια περίοδο 72 ωρών μεταξύ κάθε πελάτη.

Διαβάστε επίσης
Κορονοϊός: Μελέτη προειδοποιεί να φοράμε μάσκα όταν φυσάει

Οι πελάτες θα μπορούν σαφώς να διαπιστώνουν εάν ο οικοδεσπότης τους έχει λάβει πιστοποιητικό, περιμένει 72 ώρες μεταξύ της αναχώρησης ενός πελάτη και της άφιξης ενός άλλου ή επιλέγει να μην συμμορφωθεί με το νέο πρωτόκολλο.

Προετοιμάστηκε για την κρίση

Η Airbnb, μια εταιρία από τους πρωτοπόρους της συνεργατικής οικονομίας, συγκέντρωσε στις αρχές Απριλίου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να προετοιμαστεί για τη μετά κρίση εποχή.

Η εταιρία αποδέσμευσε επίσης στα τέλη Μαρτίου 250 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, για να αμβλύνει τις οικονομικές απώλειες των οικοδεσποτών που νοίκιαζαν τα καταλύματά τους μέσω της πλατφόρμας της και που βρέθηκαν αντιμέτωποι με ένα κύμα ακυρώσεων.

“Αν και δεν μπορούμε ποτέ να εξαλείψουμε πλήρως τους κινδύνους του ταξιδιού και παρά το γεγονός ότι η επιστήμη εξελίσσεται συνεχώς, αυτή η πρωτοβουλία (σχετικά με τους νέους κανόνες υγιεινής) έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει και να προστατεύσει τους συνεργάτες μας”, υπογράμμισε η εταιρία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *