Καταγγελία για Hellenic Train: Ακύρωσαν το εισιτήριο με τρένο και μετά της ζητούσαν χρήματα για λεωφορείο

Hellenic Train

Στη δημοσιότητα νέα καταγγελία για την εταιρεία

Στο “φως” της δημοσιότητας έρχεται νέα καταγγελία για την Hellenic Train, η οποία δεν πραγματοποιεί δρομολόγια με τρένα μέχρι να γίνει η επανεκκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

Η καταγγέλλουσα Δήμητρα Τσαμουρτζόγλου ανέφερε ότι η μητέρα της ήθελε να ταξιδέψει από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και είχε κλείσει τα εισιτήρια, πριν γίνει το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Όταν κάλεσε την Hellenic Train για να ζητήσει πίσω τα χρήματά της, η εταιρεία την ενημέρωσε ότι έχει ξεκινήσει τα δρομολόγια με λεωφορεία.

Η εταιρεία τους απάντησε πως επειδή έχουν αγοράσει οικονομικό εισιτήριο, για να χρησιμοποιήσουν το λεωφορείο θα πρέπει να ακυρώσουν αυτό το εισιτήριο και να βγάλουν καινούργιο, πληρώνοντας περίπου 20 ευρώ επιπλέον.

Δείτε επίσης: Κούγιας για Τέμπη: “Οι συγγενείς δεν πρέπει να υπογράψουν ότι παραιτούνται της υποβολής αποζημιώσεων” (ΒΙΝΤΕΟ)

Στα λεωφορεία της είπαν να κάνει ηλεκτρονικά την κράτηση του εισιτηρίου της και να πληρώσει 37 ευρώ, καθώς επειδή είχαν κάνει την κράτηση με voucher, δεν θα μπορούν να πάρουν πίσω την επιστροφή από το εισιτήριο του τρένου.

Όταν η γυναίκα παραπονέθηκε για την ταλαιπωρία που βίωνε η μητέρα της, εκπρόσωπος της εταιρείας της συνέστησαν να βρει τη φόρμα για τις καταγγελίες στο διαδίκτυο και να σκανάρει τα εισιτήρια, προκειμένου να εξεταστεί το αίτημά της. Μάλιστα, ένας υπάλληλος της εταιρείας της είπε ότι «Θα μπορούσα να το είχα ακυρώσει και να μην σας ενημερώσω. Σας το λέω κιόλας ότι δεν θα μπουν τα λεφτά».

Πηγή: enikos.gr