Skroutz: Χαμός με “βροχή” καταγγελιών για προϊόντα που δεν παραδόθηκαν

Η απάντηση της εταιρείας

Σάλος ξέσπασε τα τελευταία 24ωρα στα social media με παράπονα κατά της γνωστής εταιρείας Skroutz που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρικό εμπόριο.

Έντονα είναι τα παράπονα tο τελευταίο διάστημα για την Skroutz, τη γνωστή εταιρεία που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρικό εμπόριο, για παραγγελίες που έγιναν, πληρώθηκαν, αλλά ουδέποτε παραδόθηκαν ποτέ.

Καταναλωτές προχωρούν σε καταγγελίες σε social media, για αγορές από το 365shop, για τις οποίες κατέβαλαν το αντίτιμο, ωστόσο δεν έλαβαν ποτέ τις παραγγελίες τους.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, το συνεργαζόμενομε την skroutz, κατάστημα «365shop» ενημέρωνε τους πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 4 με 10 εργάσιμες ημέρες, αλλά μετά από αυτό το διάστημα δεν απαντούσε στις κλήσεις των καταναλωτών. Μάλιστα εδώ και λίγες ημέρες έχει κατέβει η ιστοσελίδα της εταιρείας και δείχνει το μήνυμα «365shop σύντομα κοντά σας». Επίσης «κατέβηκε» η σελίδα από το Facebook.

«Το 365shop» το οποίο συνεργαζόταν με την skroutz κατακρατούσε παραγγελίες μηνών και πλέον οι υπεύθυνοι εξαφανίστηκαν. Παρ’ όλο που φαίνεται να είχαν γίνει αρνητικές κριτικές για την skroutz ποτέ δεν τις δημοσίευσε δίνοντας χρόνο στους απατεώνες», καταγγέλλει καταναλωτής

Μετά τις καταγγελίες το Skroutz ανακοίνωσε διακοπή συνεργασίας με το εν λόγω, κατάστημα σημειώνοντας ότι τα παράπονα αφορούσαν συναλλαγές εκτός της πλατφόρμας της.

Η απάντηση της Skroutz

Από την πλευρά της η Skroutz προχώρησε σε ανακοίνωση αναφέροντας τα εξής:

Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ).

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία.

Πηγή: imerisia.gr