«Ισως η Ηλιάνα Παπαγεωργίου το έκανε για να μιλήσουν και άλλοι για την Ελενα Χριστοπούλου»

Παπαγεωργίου Χριστοπούλου

Τι σχολιάστηκε για την επιλογή του μοντέλου να μιλήσει στην εκπομπή του Αρναούτογλου

Συζήτηση για τη έντονη διαμάχη ανάμεσα στην Ηλιάνα Παπαγεωργίου και την Έλενα Χριστοπούλου άνοιξαν νωρίτερα σήμερα (30/11) οι Weekenders.

Ο Δημήτρης Πανόπουλος στο προσωπικό σχόλιο που έκανε δεν δίστασε να χαρακτηρίσει «μελετημένη» την τοποθέτηση του γνωστού μοντέλου στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, θεωρώντας τη την σπίθα που θα μπορούσε να φέρει στο φως περισσότερες αντίστοιχες εξομολογήσεις.

«Ήταν μία πολύ μελετημένη εμφάνιση, μελετημένη τοποθέτηση, ήξερε από πού θα ξεκινήσει και πού θα καταλήξει. Και ενδεχομένως να ήθελε να το κάνει δημόσια για να ανοίξει μία συζήτηση για την Έλενα Χριστοπούλου, που θα μπορούσε να παρασύρει κι άλλο κόσμο να μιλήσει ανοιχτά για θέματα που έχει αντιμετωπίσει», ανέφερε ο Δημήτρης Πανόπουλος.

«Ακούγεται πολύ έντονα τον τελευταίο καιρό ότι η Ηλιάνα δεν έπρεπε να το πει στην τηλεόραση. Γιατί δεν είμαστε ειλικρινείς, ρε παιδί μου; Πόσους μήνες συζητάμε για τη διακοπή αυτής της συνεργασίας; Δηλαδή σταμάτησε έτσι εντελώς τυχαία; Δεν υπήρχε λόγος; Όταν πας σε μία εκπομπή, είναι αναμενόμενο ότι θα σε ρωτήσουν. Ήταν πολύ σαφείς, όλοι καταλάβαμε τι έχει συμβεί», σχολίασε χαρακτηριστικά η Δέσποινα Καμπούρη.

Διαβάστε επίσης  Eλενα Χριστοπούλου: Πλήρωσε 33.000 ευρώ στην Ηλιάνα Παπαγεωργίου μετά από μήνυση

«Αυτό το λένε εκείνοι που δεν το είπε σε αυτούς αλλά βγήκε και το είπε στον Γρηγόρη», τόνισε με νόημα ο Θανάσης Πάτρας.

Δείτε επίσης: Στα δικαστήρια Ηλιάνα Παπαγεωργίου και Ελενα Χριστοπούλου – Κατατέθηκαν ασφαλιστικά μέτρα για επίδειξη εγγράφων

«Εγώ δεν ξέρω αν από αυτή τη συνεργασία επωφελήθηκε περισσότερο η μία ή η άλλη αλλά σίγουρα από αυτή την κόντρα και οι δύο πλευρές διαφημίζονται. Εγώ δεν θυμάμαι το προηγούμενο διάστημα να ασχολούμαστε τόσο με καμία από τις δύο γυναίκες», συμπλήρωσε στην τοποθέτησή του ο Δημήτρης Πανόπουλος.

«Δεν λέω ότι το κάνουν επίτηδες αλλά σίγουρα από αυτή τη διαφήμιση επωφελούνται και οι δύο», επισήμανε ο Δημήτρης Πανόπουλος.