Ένα ακόμα προϊόν του οποίου η τιμή πρόκειται να αυξηθεί εξαιτίας των γενικευμένων αυξήσεων τιμών, είναι η μπύρα.
Το παγκόσμιο φαινόμενο που δεν αφήνει ανεπηρέαστη και την ελληνική αγορά, θα αλλάξει το πόσο θα πληρώνουν οι καταναλωτές την μπύρα, όπως προανήγγειλε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, λόγω της ραγδαίας αύξησης του ενεργειακού κόστους.
«Δεν θα έχουν όλα τα προϊόντα και όλες οι συσκευασίες την ίδια αύξηση τιμών», εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης, στο περιθώριο της παρουσίασης της Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για την περίοδο 2019-2020, σπεύδοντας να διευκρινίσει πως «μέχρι στιγμής όλες οι αυξήσεις έχουν απορροφηθεί από την εταιρεία, προκειμένου να μην γίνουν αισθητές στον καταναλωτή. Δεν έχουν περάσει οι αυξήσεις στον καταναλωτή».
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προέβη σε αυξήσεις τιμών στα προϊόντα της κατά 1,5% μέσο όρο – σε επίπεδο τιμοκαταλόγου – τον περασμένο Φεβρουάριο και από τότε δεν έχει προχωρήσει σε ανάλογες κινήσεις, παρά το γεγονός πως πρώτες ύλες κάθε είδους και υλικά συσκευασίας έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Μεγάλο ζητούμενο παραμένει η «χρυσή» ισορροπία μεταξύ των επιδόσεων της εταιρείας και των συνθηκών της αγοράς.
Σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη, τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές, ενώ η ελληνική αγορά χαρακτηρίζεται ως η πέμπτη φθηνότερη αγορά στην Ευρώπη, παρά την υψηλή φορολογία. Ωστόσο ο ίδιος παραδέχθηκε πως έχει σημειωθεί μια αύξηση τιμών κατά 6% περίπου στους παραγωγούς με τους οποίους συνεργάζεται η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τονίζοντας σε κάθε περίπτωση πως η εταιρεία ήταν εξαρχής υποστηρικτική προς τους συνεργάτες της.
Σε ότι αφορά τυχόν επίδραση των επικείμενων ανατιμήσεων στο πλέγμα προσφορών που παρέχει η εταιρεία, ο κ. Δανιηλίδης αποσαφήνισε πως η αγορά μπύρας στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική και η προωθητική πίεση είναι πάντα ισχυρή. Εξήγησε, δε, πως είναι ξεκάθαρα ζήτημα επιλογής η προώθηση προσφορών στα διάφορα προϊόντα.
Πηγή: reader.gr