Το παγωτό είναι η αγαπημένη δροσερή “αμαρτία” του καλοκαιριού αλλά στην Ελλάδα μετατρέπεται σε “αμαρτία” για την τσέπη.
Οι τιμές στα παγωτά παρουσιάζει τους τελευταίους μήνες ανοδική πορεία, με τα παγωτά ιδιωτικής ετικέτας να κερδίζουν έδαφος έναντι των επωνύμων.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του “Ελεύθερου Τύπου” οι αυξήσεις καταγράφουν άνοδο κατά 12% σε σχέση με πέρσι, όταν η «ψαλίδα» μεταξύ ιδιωτικής ετικέτας και επωνύμων βρίσκεται στο 64%!
Η ξέφρενη αυτή άνοδος χαρακτηρίζεται πληθωριστική λόγω των ανατιμήσεων.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του “Ελεύθερου Τύπου”, μόνο τον Απρίλιο σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ οι τιμές στην κατηγορία «ζάχαρη, σοκολάτες,γλυκά, παγωτά» αυξήθηκαν κατά 3,4% σε σχέση με έναν χρόνο πριν.
Από το περσινό καλοκαίρι, οι τιμές στο παγωτό ξυλάκι έχουν ανέβει έως και 13,6%, από 2,2 ευρώ στα 2,5, ο πύραυλος από τα 2,5 ευρώ αγγίζει τα 3 ευρώ (20%).
Αντίστοιχα οι οικογενειακές συσκευασίες καταγράφουν αυξήσεις της τάξης του 18,8%, με την ψαλίδα στην τιμή με τα ιδιωτικής ετικέτας να διαμορφώνεται στο 63,8%.