“Branded Storytelling”: Ενα ξεχωριστό interactive webinar από το Marketing Club

Με μεγάλη επιτυχία και έντονη συμμετοχή επιχειρηματιών και στελεχών marketing και διοίκησης επιχειρήσεων ολοκληρώθηκε το 3ο webinar που διοργάνωσε το Marketing Club, με τίτλο: “Branded Storytelling” The Covid-19 aftermath Management.

Το webinar, το οποίο παρακολούθησε πλήθος συμμετεχόντων, είτε μέσω Zoom, είτε μέσω των social media, έλαβε χώρα στις 17 Ιουνίου 2020 με στόχο να αναδείξει τη δύναμη και τη μαγεία της αφήγησης ιστοριών που υποστηρίζουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, χτίζοντας έτσι ένα δυναμικό brand!

Στο πλαίσιο αυτό οι καταξιωμένοι brand narrators και εισηγητές του webinar Γιώργος Μαντζουρανίδης και Γιάννης Μυλόπουλος μέσα από μια άρτια συντονισμένη και δομημένη συζήτηση, έδωσαν απαντήσεις σε μια σειρά ερωτήσεων που το ίδιο το κοινό υπέβαλε.

Ειλικρίνεια, βιώματα, ιστορία και ενημέρωση είναι τα συστατικά που χρειάζονται τα brands για ένα πετυχημένο storytelling project. Με σεβασμό και αναγνώριση του target group στο οποίο απευθύνονται οι εταιρείες, θα πρέπει να επιλέγουν και το αντίστοιχο μήνυμα.

Κατά την διάρκεια του interactive webinar οι εισηγητές τόνισαν ακόμη, την ανάγκη δημιουργίας ισχυρών δεσμών μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων. Έδωσαν έμφαση στο πως μπορεί ένα brand μέσα από τη διήγηση ιστοριών να αναπτύξει ανθρώπινα χαρακτηριστικά, να δημιουργήσει μια δυνατή “προσωπικότητα“, να ταυτιστεί με τον καταναλωτή και να έχει μια πιο άμεση επικοινωνία με το κοινό του. Οι πολυσυζητημένες αρχές του storytelling (4 ‘I’s), τα ψηφιακά εργαλεία και η μέτρηση της αποτελεσματικότητας ενός storytelling κυριάρχησαν στην συζήτηση. Σε ερώτημα του κοινού αν οι νέοι μπορούν να σπουδάσουν την εφαρμοσμένη τέχνη του storytelling, ο Γιώργος Μαντζουρανίδης και ο Γιάννης Μυλόπουλος σημείωσαν ότι δεν υπάρχει ακόμα επίσημη σχολή. Πρόκειται για μια βιωματική δεξαμενή από διάφορα πιστοποιημένα workshops που πραγματοποιούνται στην Ελλάδα, και το εξωτερικό, όπου συναντιούνται επαγγελματίες από διάφορους επιστημονικούς κλάδους, επιχειρήσεις και φορείς, από τον χώρο της τέχνης και της αγοράς, με κοινό χαρακτηριστικό την εμπειρία αλλά και τη διάθεση για δημιουργική μάθηση ως προς το εμπορικό αποτέλεσμα μιας ιστορίας, που παράγει πολιτισμό και εξυπηρετεί παράλληλα στόχους marketing.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης, υπεύθυνος της ομάδας εκπαίδευσης του Marketing Club και ιδρυτής της εταιρείας ερευνών, Ierax Analytix.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *