Με delivery και e-shop τα ζαχαροπλαστεία ετοιμάζονται για την περίοδο των Χριστουγέννων (ΒΙΝΤΕΟ)

ζαχαροπλαστεία

Το Thes.gr μεταφέρει την εικόνα στον κλάδο μέσα στο lockdown

Να φέρουν “άρωμα” και γεύσεις Χριστουγέννων στην Θεσσαλονίκη του lockdown θέλουν τα ζαχαροπλαστεία που μπαίνουν σταδιακά σε γιορτινό κλίμα.

Οι Γιορτές ανέκαθεν είναι ένα διάστημα που τα ζαχαροπλαστεία βρίσκονται στην κορυφή της προτίμησης του κόσμου που επιθυμεί να προμηθευτεί τα χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα που προσφέρει αυτή η περίοδος. Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, τσουρέκια και δίπλες έχουν ήδη βγει στις προθήκες των καταστημάτων, βάζοντας το καταναλωτικό κοινό σε χριστουγεννιάτικη διάθεση.

Το κλείσιμο μεγάλου μέρους της αγοράς όμως, επηρεάζει άμεσα κι αυτό τον κλάδο. Η εικόνα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αυτό το διάστημα απέχει πολύ από την κανονικότητα. Τα ζαχαροπλαστεία του κέντρου βιώνουν από πρώτο χέρι την κατάσταση που διαμορφώνεται, και που δυστυχώς δεν είναι πρωτόγνωρη. Την περίοδο του πρώτου lockdown συνέπεσε με το Πάσχα και οι επιχειρήσεις βρέθηκαν αντιμέτωπες με σοβαρές συνέπειες.

Το τέλος του lockdown και η προσέλκυση των καταναλωτών

Επτά και πλέον μήνες μετά, και καθώς πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, καλούνται να ξεπεράσουν κι αυτό το εμπόδιο. Εχοντας την πρότερη εμπειρία και χρησιμοποιώντας τα μέσα που έχουν στη διάθεσή τους, επιχειρούν να αντισταθμίσουν τις απώλειες που θα υπάρξουν από τη μείωση της ζήτησης εντός των καταστημάτων, μέσω delivery και e-shop. Ωστόσο, ο κλάδος αναμένει ότι από την 1η Δεκεμβρίου θα αρθούν οι περιορισμοί ώστε να τονωθεί η αγορά και να μη χαθεί η περίοδος των Χριστουγέννων, καθώς αυτό θα επιφέρει ένα ισχυρότατο πλήγμα.

Την στροφή που επιχειρείται στον κλάδο περιγράφει στο Thes.gr η Νίκη Βαγγέλη, υπεύθυνη μάρκετινγκ στα ζαχαροπλαστεία Μίλτος. Με την Θεσσαλονίκη να βρίσκεται σε καθεστώς lockdown από την προηγούμενη εβδομάδα, ο κόσμος που κυκλοφορεί είναι σαφώς λιγότερος. “Εκτός από τους μόνιμους κατοίκους, ο κόσμος δεν κυκλοφορεί στο κέντρο της πόλης”, λέει η κ. Βαγγέλη περιγράφοντας το σκηνικό που έχει διαμορφωθεί τις 10 τελευταίες ημέρες. Επειδή όμως Χριστούγεννα χωρίς γλυκά δε νοείται, η γνωστή αλυσίδα έχει αναπτύξει δύο υπηρεσίες για να βρεθεί κοντά στους καταναλωτές, κι αυτά είναι το delivery και e-shop. “Το delivery λειτουργεί στο κατάστημά μας στην οδό Τσιμισκή καιρο τώρα, παραδίδοντας φαγητό. Λειτουργούμε και έχουμε αναπτύξει ακόμη περισσότερο το e-shop όπου μπορεί κανείς να παραγγείλει και να στείλει γλυκά σε όλη την Ευρώπη”, αναφέρει χαρακτηριστικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *