Philoxenia: Τουριστικός προορισμός για όλες τις εποχές στόχος της Περιφέρειας Ηπείρου (ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ)

Philoxenia Ηπειρος τουρισμός

Τι αναφέρουν οι φορείς της περιοχής για τον τουρισμό και τα επόμενα σχέδια

Η δυναμική που έχει αποκτήσει η Ηπειρος στο τουριστικό πεδίο αναγνωρίζεται σε κάθε δράση και έκθεση που μετέχει η Περιφέρεια και οι φορείς του τουρισμού.

Αυτό φάνηκε και στην έκθεση τουρισμού Philoxenia που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ στην Θεσσαλονίκη, όπου η Περιφέρεια Ηπείρου συμμετείχε δυναμικά και τη φετινή περίοδο.

Η Ηπειρος επιχειρεί να καταστεί τουριστικός προορισμός και για τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Αυτό έχει επιτευχθεί σε μεγάλο βαθμό, αφού πλέον εκτός από τους ορεινούς όγκους, οι επισκέπτες γνωρίζουν και τις παραλίες της.

Στο πλαίσιο της Philoxenia έγιναν σημαντικές επαφές και συναντήσεις των επαγγελματιών του χώρου. Μιλώντας στο Thes.gr ανέλυσαν τους στόχους που έχουν τεθεί το επόμενο διάστημα και μετέφεραν το μήνυμα της εξωστρέφειας που πρέπει να είναι στόχος.

Η Ιουλία Μαρκουλά, Διευθύντρια Τουρισμού Περιφέρεια Ηπείρου, αναφερόμενη στις συναντήσεις που είχε, στάθηκε ιδιαίτερα στο νέο σποτ του ΕΟΤ που είναι αφιερωμένο στα βουνά της Ελλάδας και μεγάλο μέρος του είναι “ντυμένο” από εικόνες της Ηπείρου. “Ο κ. Κικίλιας, ο υπουργός Τουρισμού, μάς είπε πως σε περίπου 20 ημέρες το νέο σποτ θα βγει στον ‘αέρα’ και σε σημαντικό μέρος του είναι αφιερωμένο στην Ηπειρο. Επίσης, συνομιλήσαμε με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, και συζητήσαμε το ενδεχόμενο να αντιστρέψουμε τους όρους στα ταξίδια εξοικείωσης που διοργανώνονται να είμαστε εμείς αυτοί που θα προτείνουν ποιους μπορούν να στέλνουν στην περιοχή”.

“Εντυπωσιακό τετράμηνο Ιουλίου-Οκτωβρίου”

Βαθιά “ανάσα” πήραν οι επαγγελματίες του τουρισμού το φετινό καλοκαίρι. Μετά το σοκ, το γενικευμένο κλείσιμο και τις απαγορεύσεις που προκάλεσε ο κορονοϊός, το καλοκαίρι του 2021 δε θύμιζε σε τίποτα την περασμένη σεζόν. Αντίθετα, έφτασε κοντά στα επίπεδα του 2019. Αυτό σημείωσε ο Θεόδωρος Βαντώλας, Γ.Γ. Ενωσης Ξενοδόχων Ηπείρου, που σημείωσε πως στη φετινή Philoxenia υπήρξε μεγάλη επισκεψιμότητα από επαγγελματίες πελάτες και αναφερόμενος στην τουριστική κίνηση του 2021, είπε στο Thes.gr: “Ξεκίνησε δειλά, αλλά είχαμε ένα θεαματικό τετράμηνο από τον Ιούλιο και μετά. Πλησιάσαμε πληρότητα 70-80% σε όλη τη χώρα κι ελπίζουμε πως τα νούμερα αυτά θα συνεχίσουν ως το τέλος του έτους”.

Philoxenia Ηπειρος τουρισμός

Οι στόχοι της τοπικής αυτοδιοίκησης

Τουρισμός όλο το χρόνο και περισσότερες υποδομές μέσω επενδύσεων από τον ιδιωτικό τομέα είναι κάποιοι από τους στόχους που θέτουν οι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης της Ηπείρου.

Ο αντιδήμαρχος τουρισμού δήμου Ιωαννιτών, Γιώργος Λώλης, αναφέρθηκε στον προσανατολισμό που έχει θέσει η δημοτική αρχή για το τουριστικό προϊόν. “Τα Ιωάννινα είναι μια όμορφη πόλη, με πολυπολιτισμική ιστορία. Θέλουμε να γίνει κέντρο εκκλησιαστικού τουρισμού, καθώς έχουμε τη τρίτη μοναστική πολιτεία μετά το Αγιον Ορος και τα Μετέωρα”. Ο κ. Λώλης σημείωσε πως τα Ιωάννινα έχουν όλα τα εχέγγυα να γίνουν προορισμός 365 ημερών το χρόνο και σημείωσε πως όπως πήγε καλά μέχρι τώρα η σεζόν αυτό θα συνεχίζει μέχρι και τις γιορτές των Χριστουγέννων.

Στην ανάπτυξη που γνωρίζει η περιοχή αναφέρθηκε ο δήμαρχος Αρταίων, Χρήστος Τσιρογιάννης. Οπως όμως είπε στο Thes.gr ενώ η Αρτα βρίσκεται σε απόσταση τριών ωρών τόσο από την Θεσσαλονίκη όσο και από την Αθήνα “στην περιοχή δεν υπάρχουν πολλές υποδομές φιλοξενίας. Ζητούμενο να υπάρξει ιδιωτική πρωτοβουλία για κατασκευή ξενοδοχείων”.

Τέλος, ο Νίκος Ζαχαριάς, δήμαρχος Πάργας, σημείωσε πως “περάσαμε δύο δύσκολα χρόνια λόγω της πανδημίας. Αποτέλεσμα ήταν οι επιχειρήσεις να περιορίσουν τα κέρδη τους και οι εργαζόμενοι πέρασαν μια δύσκολη εποχή. Ευελπιστούμε πως του χρόνου η τουριστική περίοδος να ξεκινήσει Μάρτιο-Απρίλιο, όπως συνέβαινε παλιότερα στο δήμο Πάργας”.

Philoxenia Ηπειρος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *