Η Ευρώπη προτιμά αυτοκίνητο και όχι ΜΜΜ

ηλεκτρικά οχήματα αυτοκίνητο Τέλη Κυκλοφορίας

Σε πολλές πόλεις η ατμοσφαιρική ρύπανση παραμένει πάνω από τα επίπεδα ασφαλείας

Οι Ευρωπαίοι φαίνεται πως συνεχίζουν να πηγαίνουν στη δουλειά με το αυτοκίνητο και όχι με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, αν και αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται περισσότερη ώρα, λόγω της κίνησης στους δρόμους.

Παρόλο που η Ε.Ε. πριν από 6 χρόνια άρχισε να επενδύει στις αστικές μεταφορές, διαθέτοντας 16,3 δισεκατομμύρια ευρώ, οι κάτοικοι των πόλεων δε λένε να αλλάξουν συνήθειες ειδικά όσον αφορά το αυτοκίνητο.

Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει σημαντική τάση υπέρ της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς ή του ποδηλάτου. Και επιπλέον, σε πολλές πόλεις η ατμοσφαιρική ρύπανση παραμένει πάνω από τα επίπεδα ασφαλείας.

Το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο εξέτασε τις δημόσιες συγκοινωνίες, την ατμοσφαιρική ρύπανση και την κυκλοφοριακή συμφόρηση σε μεγάλες πόλεις της Ευρώπης.

Όμως διαπιστώθηκε ότι τα ευρωπαϊκά κονδύλια για τις πιο φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις- επενδύσεις που αφορούσαν το τραμ, το μετρό, αλλά και τους ποδηλατόδρομους μεταξύ άλλων- δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα.

«Δεν βρήκαμε καμία απόδειξη ότι υπάρχει σαφής τάση υπέρ των πιο βιώσιμων μορφών μετακίνησης. Επιπλέον, οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου εξακολουθούν να αυξάνονται. Η κυκλοφοριακή συμφόρηση επιδεινώθηκε στις περισσότερες πόλεις για τις οποίες έγινε ανάλυση», ανέφερε ένας από τους ελεγκτές.

Μάλιστα, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο, η κυκλοφοριακή συμφόρηση κοστίζει στις ευρωπαϊκές πόλεις περίπου 270 δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο. Η αντιμετώπισή του μπορεί να ενισχύσει την οικονομική ανάπτυξη. Αλλά και να τονώσει την παραγωγικότητα των εργαζομένων κατά 30%.

Πηγή: lifo.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *