Καραγιάννης: “Το μετρό στην Θεσσαλονίκη θα είναι από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη”

μετρό Θεσσαλονίκης

Τι είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης μίλησε σήμερα (30/9 σε εκπομππή στην ΕΡΤ1.

Για το μετρό της Θεσσαλονίκης ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «το έργο, πλέον, βρίσκεται στην τελική ευθεία. Το μετρό θα τελειώσει τέλη του 2023». «Ήμουν στη Θεσσαλονίκη όταν ξεκίνησε το μετρό και μετά από τόσα χρόνια δεν έχει ολοκληρωθεί. Είναι λογική η δυσπιστία και η αμφισβήτηση των κατοίκων. Δεν μπορούμε να κάνουμε τα έργα υποδομών πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης», πρόσθεσε.

Ο υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι, πλέον, «απελευθερώνονται χώροι στη Θεσσαλονίκη. Το μετρό θα είναι από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη και στο τέλος του 2023 η πόλη θα έχει και μετρό και αρχαία».

Τις επόμενες ημέρες οι υπογραφές για το Flyover

Σχετικά με το FlyOver, όπως έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης, «το αμέσως επόμενο διάστημα υπογράφουμε τη σύμβαση, η οποία έχει έρθει από το Ελεγκτικό Συμβούλιο. Το έργο έχει χρόνο κατασκευής την τετραετία και πρόκειται να απελευθερώσει την πόλη από το κυκλοφοριακό καθώς θα διπλασιαστεί ο όγκος των οχημάτων που εξυπηρετείται ανά ώρα, από τις 5.000 σήμερα στις 10.000 ανά κατεύθυνση».

Διαβάστε επίσης  Θεσσαλονίκη: «Το 66% των λεωφορείων δεν θα διασχίζουν την Εγνατία με την έναρξη του μετρό»

Ο σιδηρόδρομος γίνεται από μεγάλος ασθενής μεγάλος πρωταγωνιστής

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στην πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να προχωρήσει στον διαχωρισμό ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, οι οποίες έχουν -πλέον- ξεκάθαρες αρμοδιότητες.

«Στόχος είναι να γίνει ο σιδηρόδρομος από μεγάλος ασθενής, ο μεγάλος πρωταγωνιστής», τόνισε εξηγώντας ότι «στην Ελλάδα ξεκινήσαμε έργα ύψους περίπου 4,5 δισ. ευρώ».

«Η προσοχή μας είναι στραμμένη στο να οργανώσουμε και να κατασκευάσουμε ένα σοβαρό σιδηροδρομικό δίκτυο, συνδεδεμένο με τα λιμάνια της χώρας. Σε έναν κόσμο που αλλάζει δεν μπορούσε να μην υπάρχει σύνδεση των λιμανιών με τον σιδηρόδρομο», επεσήμανε.

«Η υπερδεκαετής οικονομική κρίση που ταλάνισε τη χώρα μας, μας άφησε πάρα πολύ πίσω σε μεγάλα έργα υποδομής που η Ελλάδα είχε ανάγκη. Πλέον, είμαστε στη φάση που σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα κάνουμε μεγάλα έργα υποδομής πραγματικότητα», κατέληξε ο κ. Καραγιάννης.