Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης: Ανεβάζει την όπερα του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ με τίτλο “Don Giovanni”

Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Στις 27 Νοεμβρίου για πρώτη φορά στους χώρους του

To Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης ανεβάζει στις 27 Νοεμβρίου για πρώτη φορά στους χώρους του την αριστουργηματική όπερα του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ με τίτλο «Don Giovanni», η οποία πραγματοποιείται στο πλαίσιο του έργου «Local Assets exploitation for the development of peripheral intercultural crossborder capacity» (RENOVATION) που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Συνεργασίας INTERREG VA «Ελλάδα – Βουλγαρία 2014 – 2020».

Επίσης, η παραγωγή πραγματοποιείται σε συνεργασία με τους Δήμους Λαγκαδά και Hadjidimovo, την State Opera Plovdiv και τη Όπερα Δωματίου Blagoevgrad.

Συνολικά θα πραγματοποιηθούν τέσσερις παραστάσεις με την είσοδο να είναι ελεύθερη για το κοινό και την πρεμιέρα να είναι προγραμματισμένη το Σάββατο 27 Νοεμβρίου. Θα ακολουθήσουν άλλες τρεις την Τετάρτη 01 Δεκεμβρίου, την Παρασκευή 03 Δεκεμβρίου και την Κυριακή 05 Δεκεμβρίου στην Αίθουσα Φίλων της Μουσικής (Κτήριο Μ2, ώρα: 20.00)

Η όπερα «Don Giovanni» αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα δημιουργήματα του δυτικού πολιτισμού, το οποίο είναι εμπνευσμένο από τον θρύλο του γνωστού καρδιοκατακτητή «Don Juan». Η σκηνοθεσία φέρει την υπογραφή του διακεκριμένου σκηνοθέτη Michal Znaniecki και συμμετέχουν διάσημοι Έλληνες λυρικοί τραγουδιστές και συντελεστές τόσο από την Ελλάδα όσο και από τη Βουλγαρία.

Σε μήνυμά του ο σκηνοθέτης Michal Znaniecki σημειώνει πως «η όπερα των Mozart/Da Ponte είναι άκρως αντιφατική. Ο Don Giovanni δεν κατακτά καμία γυναίκα. Αν και προσπαθεί, αποπλανεί, κακομεταχειρίζεται, σε γενικές γραμμές… αποτυγχάνει. Πρόκειται για ένα ημερολόγιο ενός ερωτομανή. Τίποτα δεν συμβαίνει όπως θα ήθελε. Καμία γυναίκα δεν πέφτει στην αγκαλιά του. Η Elvira, η Zerlina, η Anna, όλες τον ακολουθούν από εκδίκηση, όπως οι Ερινύες στις ελληνικές τραγωδίες».
Την ίδια στιγμή παρατηρεί ότι «ο Μότσαρτ προέβλεψε την ισορροπία της σύγχρονης κοινωνίας, όπου οι γυναίκες θα έχουν ηγετικό ρόλο. Είναι τόσο οικουμενικός που δεν χρειάζεται σύγχρονη σκηνοθεσία. Είναι ταυτόχρονα αφηρημένος και σουρεαλιστικός, όπως ακριβώς είναι και ο κόσμος μας».

Διαβάστε επίσης
Θεσσαλονίκη: Συναυλία για την Εθνική Ημέρα Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος

Συντελεστές:
Διεύθυνση Ορχήστρας: Παναγιώτης Διαμαντής
Σκηνοθεσία: Michal Znaniecki
Σκηνογραφία: Luigi Scoglio
Κοστούμια: Michal Znaniecki
Χορογραφία: Diana Theocharidis
Φωτισμοί: Dariusz Albrycht
Σχεδιασμός βιντεοπροβολών: Karolina Jacewicz
Βοηθός σκηνοθέτη και σκηνογράφου: Μαρία Καβαλιώτη
Μουσική προετοιμασία: Ευτυχία Βενιωτά
Μουσική προετοιμασία: Κατερίνα Σακέττα

Διανομή:
Ντον Τζιοβάννι: Διονύσης Σούρμπης
Ντόνα Άννα: Σιρανούς Τσαλικιάν
Ντον Οττάβιος: Χρήστος Κεχρής
Διοικητής (Ντον Πέντρο): Κωνσταντίνος Κατσάρας
Ντόνα Ελβίρα: Σοφία Μητροπούλου
Λεπορέλλο:Plamen Kumpikov
Μαζέττο: Armando Puklavec
Τσερλίνα: Χρύσα Μαλιαμάνη

Μικτή Χορωδία Θεσσαλονίκης
Διδασκαλία χορωδίας: Μαίρη Κωνσταντινίδου

Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης

Όλες οι παραγωγές είναι covid free καθώς οι θεατές εισέρχονται στους χώρους του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης πιστοποιητικού εμβολιασμού ή πιστοποιητικού νόσησης που εκδίδεται 30 ημέρες μετά τον πρώτο θετικό έλεγχο, με ισχύ έως 180 ημέρες μετά από αυτόν. Για ανήλικους από 4 έως 17 ετών χρειάζεται self-test 24 ωρών.
Εντός των χώρων του Οργανισμού τηρούνται αυστηρά όλα τα μέτρα ασφαλούς διεξαγωγής θεαμάτων της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορονοϊού, ενώ είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας.

Για το σύνολο των παραστάσεων του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης μπορείτε να ενημερωθείτε στο www.tch.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *