Ο “Διάδρομος 2”, ο φουτουριστικός μονόλογος της Ευσταθίας με στοιχεία μαύρης κωμωδίας, σε σκηνοθεσία της Μάνιας Παπαδημητρίου με τον Δημήτρη Χαβρέ στον πρωταγωνιστικό ρόλο, μετά από μια σειρά επιτυχημένων παραστάσεων από τον Νοέμβριο του 2024 στην Αθήνα, στην Κεντρική Σκηνή του Θεάτρου ARROYO, έρχεται στη Θεσσαλονίκη για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.
Ο “Διάδρομος 2” με την συγκλονιστική ερμηνεία του Δημήτρη Χαβρέ, είναι στην ουσία ένα έργο με βαθύ υπαρξιακό προβληματισμό, δοσμένο μέσα από την ιδιαίτερη ποπ αισθητική της Ευσταθίας – η οποία άλλωστε χαρακτηρίζει και σχεδόν όλο το έργο της. Τραγούδια και κείμενα λειτουργούν ως ενιαία ξεχωριστή έκφραση ενός σύγχρονου ανθρώπου που αγωνιά να βρει τα πατήματά του στο χάος της ψηφιακής μη-πραγματικότητας.
Έχοντας σκηνοθετήσει και ερμηνεύσει με μεγάλη επιτυχία το έργο, η σημαντική ηθοποιός Μάνια Παπαδημητρίου δίνει την σκυτάλη στον Δημήτρη Χαβρέ, υπογράφοντας και πάλι τη σκηνοθεσία, διατηρώντας το ύφος που συγκίνησε και άφησε δυνατές εντυπώσεις στον κόσμο του θεάτρου. Χάριν αυτής της πολύ ενδιαφέρουσας συνύπαρξης, η τραγουδοποιός και θεατρική συγγραφέας Ευσταθία, κάνοντας την ανάλογη προσαρμογή, μας παραδίδει μια δεύτερη εκδοχή του πρώτου της θεατρικού έργου.
Ανανεώνοντας λοιπόν το κείμενο της, η Ευσταθία εμπιστεύεται τον Δημήτρη Χαβρέ για να διανύσει κάμποσα χιλιόμετρα πάνω στον διάδρομό της με τον δικό του ξεχωριστό και ιδιαίτερο τρόπο. Πρόκειται για έναν ρόλο-έκπληξη που εκφράζεται άλλοτε με χιούμορ, άλλοτε με δραματικότητα και που σίγουρα όλες και όλοι μας θα αναγνωρίσουμε κομμάτια του εαυτού μας.
ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Ο “Διάδρομος” της Ευσταθίας όταν γράφτηκε έμοιαζε με ένα μελλοντολογικό κείμενο. Μια γυναίκα αποκομμένη πλήρως από το συναίσθημα και κάθε ικανότητα κρίσης καταπίνει αμάσητα όλα τα σλόγκαν και τα μιμίδια της νέας εποχής που της παρουσιάζεται ως κανονικότητα ενώ αποδεικνύεται δυστοπία.
Μέσα από χιούμορ και φανταστικές καταστάσεις, μας δινόταν μια εικόνα του μέλλοντος που σε έκανε να γελάς και να κλαις μαζί.
Σήμερα, μόλις 11 χρόνια μετά, το κείμενο μοιάζει να έχει επιβεβαιωθεί σε πολλά του σημεία. Βρισκόμαστε ήδη μέσα σε μια κοινωνική συνθήκη όπου ο άνθρωπος όχι μόνο δεν αντιλαμβάνεται το συναίσθημα του, αλλά σιγά σιγά δεν γνωρίζει και την σημασία του να υπάρχει κάποιο συναίσθημα. Επίσης μπερδεύεται με τις λέξεις και τις έννοιες όπως δικαιοσύνη, ελευθερία, ελεύθερη επιλογή και ενώ νομίζει πως τα γνωρίζει και τα έχει κατακτήσει στην ουσία δεν ξέρει ούτε τι είναι όλα αυτά.
Ο άνθρωπος μεταμορφώνεται σε ρομπότ αλλά δεν τα καταφέρνει και καλά και άρα τα αληθινά ρομπότ που ο ίδιος έφτιαξε τον εκτοπίζουν από τη δουλειά του.
Είμαι ευτυχής που ξανακάνουμε αυτό το κείμενο, αυτή τη φορά με άνδρα πρωταγωνιστή, γιατί ο άνθρωπος είτε άνδρας είναι είτε γυναίκα η ό,τι άλλο θέλει να είναι, το ίδιο άχρηστος μοιάζει για το σύστημα κάποια στιγμή και με τον ίδιο τρόπο αυτό το σύστημα τον πετάει έξω όταν δεν τον χρειάζεται πια.
Είχα αγαπήσει πάρα πολύ αυτό τον ρόλο όταν παίξαμε το έργο για πρώτη φορά το 2012 και τώρα χαίρομαι που τον αναλαμβάνει στη νέα εκδοχή του ένας ηθοποιός σαν τον Δημήτρη Χαβρέ με τον οποίο συνεργαστήκαμε ήδη και άλλη φορά. Είχαμε πολύ καλή χημεία και τον θαύμασα για την τόλμη και το δόσιμο του στον ρόλο καθώς και για το χιούμορ του!
Πρόκειται για μια παράσταση που διαδραματίζεται πάνω σε έναν διάδρομο γυμναστηρίου όπου ο ηθοποιός-ερμηνευτής, γυμναζόμενος και μονολογώντας, γίνεται ο καθρέφτης του σημερινού μοναχικού πολίτη, που ενώ νομίζει πως έχει τα πάντα δεν του έχει απομείνει τίποτε παρά μόνο αυτός ο διάδρομος και τρέμει μην τον χάσει.
Η μουσική το βίντεο και το φως δημιουργούν ένα οπτικό -ηχητικό τοπίο που αποδίδει το κλίμα της εποχής μας.
Ο άνθρωπος βρίσκεται μόνος, μέσα στην διαρκώς πολλαπλασιαζόμενη εικόνα του και σε ένα ηχητικό τοπίο επαναλαμβανόμενων μοτίβων και ρυθμών που επιτείνουν την μοναχικότητα του.
Το χιούμορ και ο αυτο-σαρκασμός μέσα από τη λογική του stand-up comedy είναι κυρίαρχα.
Μάνια Παπαδημητρίου
Καλοκαίρι 2024
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Κείμενο: Ευσταθία
Σκηνοθεσία: Μάνια Παπαδημητρίου
Επι σκηνής: Δημήτρης Χαβρές
Μουσική: Ευσταθία
Σχεδιασμός Παραγωγής Ήχου: Μανόλης Λιανής
Σχεδιασμός Φωτισμού: Azaad Χαραλάμπους
Έπαιξαν οι μουσικοί: Πιάνο | Χάρης Μπότσης | Ακορντεόν | Ευαγγελία Λοφίτου
Ηχοληψία: Νίκος Ξύδης Studio Paraga | Φωνητικά | Μανόλης Λιανής & Ευσταθία
Σκηνικό: AZiMA PRODUCTiONS | X-Treme Stores
Κοστούμια: Ερωτόκριτος Κυμιωνής
Γυαλιά : Gruppo Ottico Κουλμπαλόγλου, Ν.Σμύρνη
Η βραδιά ανοίγει με την Ελισάβετ Χαβρέ στο πιάνο & στο τραγούδι.
ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ – ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
14, 15 και 16 Φεβρουαρίου 2025
Παρασκευή 21:15
Σάββατο στις 19:15 και στις 21:15
Κυριακή 19:15
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
90’ λεπτά (χωρίς διάλειμμα)
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Κανονικό Εισιτήριο: 15 ευρώ
Εκπτωτικά Εισιτήρια: 13 ευρώ
(Φοιτητικό / ανέργων / πολυτέκνων / άνω των 65 / ΑμεΑ /ατέλειες ηθοποιών και σπουδαστών δραματικών σχολών)
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
• Ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων: ticketservices.gr
Απαραίτητη προαγορά εισιτηρίου λόγω περιορισμένων θέσεων (οι θέσεις δεν είναι αριθμημένες).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Πολυχώρος Τέχνης Alte Fablon
Δευτέρα – Παρασκευή 11:30 – 20:30
Φιλίππου 71 & Χριστοπούλου Ι Θεσσαλονίκη 54635
Τηλ: 2314014430