Ταχιάος: “Στις 31 Δεκεμβρίου 2023 θα μπορέσουμε να παραδώσουμε το μετρό προς λειτουργία”

Σταθμός Μετρό Παπάφη OPEN HOUSE THESSALONIKI 2022 επίσκεψη κόσμος ουρά

Τι τόνισε ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.

Ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Νίκος Ταχιάος μίλησε για την πορεία του έργου του Μετρό στην Θεσσαλονίκη.

Ειδικότερα, ο κ. Ταχιάος αναφέρθηκε αρχικά στον σταθμό Παπάφη και τόνισε ότι το μόνο που λείπει αυτήν τη στιγμή είναι τα ακυρωτικά μηχανήματα, στον ραδιοφωνικό σταθμό Status

Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Ιδιοκτήτρια καταστήματος τσάκωσε στα… πράσα επίδοξο κλέφτη (ΒΙΝΤΕΟ)

«Ο σταθμός Παπάφη είναι έτοιμος. Μπαίνει στις δοκιμές του έργου, όπως συμβαίνει με τον σταθμό Ευκλείδη, όπως το ίδιο συμβαίνει με όλους τους σταθμούς από το Πανεπιστήμιο μέχρι το αμαξοστάσιο, και το Συντριβάνι φυσικά», τόνισε ο κ. Ταχιάος.

Ανέφερε ακόμη ότι «το κρίσιμο έργο ήταν η Βενιζέλου. Η Βενιζέλου λοιπόν προχωράει με ρυθμούς που δεν έχουν ξαναεμφανιστεί στο έργο. Η αποβάθρα είναι στη φάση της κατασκευής».

«Είμαστε ακριβώς στο στάδιο που μπορούμε να δεσμευτούμε ότι μπαίνοντας ο Απρίλιος, θα περάσει το πρώτο τρένο που θα ξεκινήσει από το αμαξοστάσιο για να φτάσει στον Ν.Σ.Σταθμό, δηλαδή να εξαντλήσει όλη τη διαδρομή και συγχρόνως, σε ό,τι αφορά τη Βενιζέλου, θα αρχίσει η επιστροφή των αρχαιοτήτων», πρόσθεσε και συμπλήρωσε:

«Τον Απρίλιο θα υπάρξει τρένο, το πρώτο τρένο που θα κάνει δοκιμαστικά όλη τη διαδρομή. Για την ασφάλεια πρέπει να γίνουν άπειρες δοκιμές, που θα “φάνε” όλη τη χρονιά».

«Εμείς λέμε ότι στις 31 Δεκεμβρίου 2023 θα μπορέσουμε να παραδώσουμε το μετρό προς λειτουργία. Αυτό είναι το χρονοδιάγραμμά μας και στο χρονοδιάγραμμά μας προς το παρόν είμαστε απολύτως ακριβείς» υπογράμμισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ενώ ερωτηθείς για το τελικό κόστος του έργου εκτίμησε ότι θα ανέλθει περίπου στα 2,2 δισ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά το αντίτιμο του εισιτηρίου, ο ίδιος εκτίμησε ότι δεν θα έχει μεγάλη απόκλιση από το σημερινό συγκοινωνιακό κόστος της πόλης, δηλαδή την τιμή του εισιτηρίου στον ΟΑΣΘ.