Θεσσαλονίκη: Η θέση του εργοδότη στην καταγγελία πρώην εργαζομένης σε κατάστημα εστίασης

Θεσσαλονίκη καταγγελία

Τι απαντά για τα οφειλόμενα και το περιστατικό της Μεγάλης Δευτέρας

Τη δική του θέση για το περιστατικό της Μεγάλης Δευτέρας που κατήγγειλε πρώην εργαζόμενη σε κατάστημα εστίασης στη δυτική Θεσσαλονίκη, δίνει ο ιδιοκτήτης μιλώντας στο Thes.gr.

Η γυναίκα προχώρησε αρχικά σε καταγγελία στην αστυνομία και έπειτα σε μήνυση σε βάρος του ιδιοκτήτη του καταστήματος για απόπειρα ξυλοδαρμού, εξύβριση και απειλές, θέμα που παρουσίασε χθες το Thes.gr (δείτε το θέμα ΕΔΩ).

Σήμερα, ο εργοδότης απαντά για το περιστατικό δίνοντας τη δική του εκδοχή και σημειώνοντας πως από την αρχή δεν υπήρχε θέμα μη καταβολής των δεδουλευμένων και το ζήτημα ήταν λογιστικής φύσης.

Οπως αναφέρει, το ραντεβού έγινε την Μεγάλη Δευτέρα στο κατάστημα που διατηρεί, ώστε να της δώσει το χαρτί της επιχείρησης που θα έδινε στην τράπεζα για να ανοιχτεί λογαριασμός.

Εκεί, η γυναίκα ζήτησε το ποσό των 180 ευρώ περίπου για το διάστημα που εργάστηκε στην επιχείρηση, και το οποίο είχαν συμφωνήσει.

Διαβάστε επίσης  Αγρια επίθεση σε διανομέα με ρατσιστικά κίνητρα στον Αγιο Δημήτριο (ΒΙΝΤΕΟ)

“Της εξηγήσαμε πως δεν μπορούσαμε να την πληρώσουμε στο χέρι, αλλά έπρεπε να ανοίξει λογαριασμό στην τράπεζα κι εκεί θα γινόταν η κατάθεση. Για καθαρά λογιστικούς λόγους”, αναφέρει αρχικά ο ιδιοκτήτης στο Thes.gr, και συνεχίζει:

“Δεν μπορούμε να δώσουμε χρήματα στο χέρι. Θα της δίναμε το χαρτί της μισθοδοσίας ώστε την επόμενη μέρα, που είχε κλειστεί ραντεβού στην τράπεζα, να ανοίξει το λογαριασμό. Επέμενε όμως με πολύ έντονο τρόπο να πληρωθεί εκείνη την στιγμή”.

Οσον αφορά την ένταση που υπήρξε στη συνέχεια, απαντά πως της ζήτησε να φύγει από το μαγαζί και “να έρθει κάποιος με τον οποίον θα μπορούν να συνεννοηθούν”.

Για τη μήνυση της καταγγέλλουσας, ο πρώην εργοδότης της αναφέρει πως δε θα απαντήσει με τον ίδιο τρόπο. “Επιχειρούμε να έρθουμε σε επαφή μαζί της για να πληρωθεί το ποσό και να κλείσει το θέμα, αλλά δε μας απαντά”, αναφέρει χαρακτηριστικά.