Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, σε ανακοίνωση που εξέδωσε, απάντησε στο πρόβλημα που έχει εντοπιστεί με το ΙΒΑΝ που εμφανίζεται στις κλήσεις που βεβαιώνει η δημοτική αστυνομία.
Η δημοτική αρχή επιρρίπτει την ευθύνη στην προηγούμενη διοίκηση και τονίζει πως από τη νέα χρονιά στις κλήσεις θα εμφανίζεται ο σωστός αριθμός.
Η Αντιδημαρχία Δημοτικής Αστυνομίας απάντησε:
“Σχετικά με το θέμα που έχει ανακύψει με τις κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας και το λάθος IBAN που αναγράφεται οφείλουμε να διευκρινίσουμε τα εξής:
• Μόλις ανέλαβε η νέα Δημοτική Αρχή διαπιστώθηκε πως είχαν παραληφθεί από την προηγούμενη Διοίκηση (30/12/2021) 13.600 μπλοκ κλήσεων που έφεραν λανθασμένο IBAN. Συγκεκριμένα, από τον αριθμό IBAN λείπει το πρώτο νούμερο, με αποτέλεσμα ο πολίτης να αδυνατεί να πληρώσει, καθώς o αριθμός δεν γίνεται αποδεκτός από το σύστημα της Τράπεζας.
• Η προηγούμενη Διοίκηση δεν μερίμνησε για τη διάθεση κονδυλίου ώστε να καταστεί δυνατή νέα προμήθεια εντός του 2024, με αποτέλεσμα να μείνουν μόνο τα συγκεκριμένα μπλοκ προς χρήση.
• Για να διορθώσουν το λάθος τους, επέλεξαν να σφραγίζουν στην πίσω πλευρά της κλήσης τον σωστό αριθμό IBAN, χωρίς όμως να φροντίσουν και για την ανάλογη ενημέρωση των πολιτών.
• Η νέα δημοτική Αρχή μερίμνησε ώστε από την 1η Ιανουαρίου 2025 τα εν λόγω μπλοκ να αποσυρθούν και όλες οι κλήσεις να βεβαιώνονται μόνο ηλεκτρονικά”.