Τηλεθέαση: Ποια εκπομπή κέρδισε τη “μάχη” στην πρωινή ζώνη

τηλεθέαση Σαββατοκύριακο

Σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Nielsen

Για ακόμη ένα Σάββατο οι πρωινές εκπομπές ρίχτηκαν στη “μάχη” για την τηλεθέαση.

Ενημέρωση και ψυχαγωγία “διασταύρωσαν τα ξίφη τους” διεκδικώντας το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο απέναντι στον ανταγωνισμό, με τη Σίσσυ Χρηστίδου να είναι τελικά εκείνη που κατάφερε να προπορευτεί.

Πιο συγκεκριμένα, το «Χαμογέλα και Πάλι» έδωσε την πρωτιά στο MEGA με ποσοστό 15,3% και σχεδόν τέσσερις μονάδες διαφορά από τον δεύτερο Νίκο Μάνεση (11,4%). Οριακά κάτω από τη βάση βρέθηκαν οι Weekenders του ΑΝΤ1 (9,7%) και ακολούθησαν οι «Δεκατιανοί» του ΣΚΑΪ με 8,3%. Στο 1,7% περιορίστηκε το «Καλημέρα είπαμε;» της ΕΡΤ1.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί ο Νίκος Μάνεσης πήρε την «εκδίκησή» του με τηλεθέαση 18,1% και βρέθηκε στην κορυφή. Ακολούθησε το δίδυμο Γρηγοριάδης-Πιτταράς με 14,8% και μια ανάσα πίσω τους η Σίσσυ Χρηστίδου με 14,1%. Μονοψήφιες οι επιδόσεις για τους Πάτρα-Πανόπουλο στο 8,1% και Κρονάκη-Ιορδανίδη στο 4,1%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Χαμογέλα και πάλι – 15,3%
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 11,4%
Weekenders – 9,7%
Οι Δεκατιανοί – 8,3%
Καλημέρα είπαμε; – 1,7%

Διαβάστε επίσης  Τηλεθέαση: Ιστορικό χαμηλό το ποσοστό για τον τελικό του Survivor

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 18,1%
Οι Δεκατιανοί – 14,8%
Χαμογέλα και πάλι – 14,1%
Weekenders – 8,1%
Καλημέρα είπαμε; – 4,1%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.