14 τρόποι για να αντιμετωπίσετε την κατακράτηση υγρών

κατακράτηση υγρών υγεία τρόποι αντιμετώπισης

Τι είναι και τι μπορείτε να κάνετε

Αρκετός είναι ο κόσμος και κυρίως οι γυναίκες που ταλαιπωρούνται από κατακράτηση υγρών και αναζητούν τρόπους για να την αντιμετωπίσουν.

Τι είναι όμως η κατακράτηση υγρών; Είναι η υπερβολική συσσώρευση νερού και άλλων υγρών στο κυκλοφορικό σύστημα, τους ιστούς και τις κοιλότητες του σώματος.

Η πίεση των τριχοειδών αγγείων, η δυσλειτουργία του λεμφικού συστήματος, διάφορες παθήσεις των νεφρών, η καθιστική ζωή, η εγκυμοσύνη, η έμμηνος ρύση, η λήψη φαρμακευτικής αγωγής και η υψηλή πίεση, μπορούν να προκαλέσουν αυξημένη συσσώρευση υγρών στο σώμα.

Η αντιμετώπιση της κατακράτησης υγρών δεν μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη και χωρίς να αναγνωριστεί η αιτία που την προκαλεί. Για παράδειγμα εάν είναι αποτέλεσμα φαρμακευτικής αγωγής, θα πρέπει να συζητήσετε με τον γιατρό σας, το τι μπορείτε να κάνετε.

Οι τρόποι για να «πολεμήσετε» την κατακράτηση υγρών

Δείτε παρακάτω 14 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να την αντιμετωπίσετε.

1. Το αλκοόλ παίζει καθοριστικό ρόλο στην ισορροπία των υγρών στο σώμα. Έχει την τάση να αφυδατώνει τον οργανισμό, επηρεάζει την επιδερμίδα και συμβάλλει στην κατακράτηση.

2. Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού, επιβαρύνει την ηπατική λειτουργία και συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών.

3. Το εκχύλισμα των φύλλων αγκινάρας μειώνει τη δυσπεψία και την παλινδρόμηση οξέων στο στομάχι και μειώνει την κατακράτηση υγρών.

4. Η συχνή κατανάλωση μικρών γευμάτων, πλούσιων σε φυτικές ίνες και καλά λιπαρά, ρυθμίζει τις βιολογικές λειτουργίες του οργανισμού, που σχετίζονται με την πέψη και μειώνει την κατάκτηση υγρών.

5. Οι φυτικές ίνες βοηθούν την διαδικασία της πέψης, ενισχύουν την λειτουργία του εντέρου διευκολύνοντας τις κενώσεις με αποτέλεσμα να μειώνεται το φούσκωμα και η κατακράτηση υγρών.

6. Το νερό με λεμόνι καταπραΰνει τον πονόλαιμο, έχει διουρητική δράση, βοηθά την πέψη και απομακρύνει τις τοξίνες από το σώμα.

7. Ο κουρκουμάς, είναι ένα μπαχαρικό με έντονη αντιοξειδωτική και αντιγηραντική δράση, που μειώνει την κατακράτηση υγρών και ανακουφίζει από τα συμπτώματα δυσμηνόρροιας.

8. Το ρόφημα μέντας, έχει διουρητική δράση και βοηθά στην μείωση της κατακράτησης υγρών.

Δείτε επίσης: Πως μπορείτε να ξεπεράσετε το hangover τρώγοντας και πίνοντας

9. Η ζάχαρη αυξάνει τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα, γεγονός που εμποδίζει τον οργανισμό να αποβάλλει το νάτριο, το οποίο συμβάλει στην αύξηση των υγρών στο σώμα.

10. Τα προβιοτικά ενισχύουν την λειτουργία του εντέρου, διευκολύνουν τις κενώσεις και μειώνουν την κατακράτηση υγρών.

11. Το κάλιο έχει ισχυρή διουρητική δράση, καθώς βοηθά τους νεφρούς να αποβάλλουν τις τοξίνες και το υπερβολικό αλάτι από τον οργανισμό.

12. Η επαρκής κατανάλωση νερού, ενυδατώνει τον οργανισμό, διευκολύνει τη λειτουργία της πέψης, αποτοξινώνει και σας βοηθά να μειώσετε την κατακράτηση υγρών.

13. Το τζίντζερ μειώνει την κατακράτηση υγρών, διευκολύνει την πέψη και ανακουφίζει από πολλά γαστρεντερικά προβλήματα, όπως είναι η ναυτία και ο εμετός.

14. Μειώστε την πρόσληψη υδατανθράκων που επηρεάζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και προκαλούν κατακράτηση.

Πηγή: foodmatters.com & Reader’s Digest, onmed.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.