Δεν τα βλέπετε αλλά κοιμάστε μαζί τους στο κρεβάτι σας – Τι να κάνετε

ύπνος κρεβάτι μικροοργανισμοί

Οι τρόποι για να διώξετε τους ανεπιθύμητους… επισκέπτες

Κοιμάστε ανέμελα στο κρεβάτι σας και πιστεύετε πως όλα είναι καθαρά, πρέπει να γνωρίζετε όμως πως έχετε και… παρέα, καθώς οι μικροοργανισμοί που υπάρχουν στο στρώμα σας είναι αναρίθμητοι!

Ειδικά το καλοκαίρι, οι μικροοργανισμοί πολλαπλασιάζονται ταχύτητα στο κρεβάτι μας.
Οι ζεστές καλοκαιρινές νύχτες προκαλούν εφίδρωση και δημιουργούν το ιδανικό περιβάλλον για να αυξηθούν και τα ακάρεα στο στρώμα του κρεβατιού.

Ενα μέσο στρώμα κρεβατιού περιέχει πάνω από 10.000 ακάρεα οικιακής σκόνης, ενώ τα μαξιλάρια διπλασιάζουν το βάρος τους μέσα σε τρία χρόνια λόγω των ακάρεων που αναπτύσσονται στο εσωτερικό τους, σύμφωνα με τη Βρετανική Αλλεργιολογική Εταιρεία.

Ο μέσος ενήλικας μπορεί να αποβάλλει ακόμη και μισό λίτρο ιδρώτα στη διάρκεια μιας ζεστής καλοκαιρινής βραδιάς σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ειδικών.

Μπορούμε όλοι να μαντέψουμε πού καταλήγει ο ιδρώτας αυτός. Στο στρώμα και το μαξιλάρι μας όπως εξηγεί η βρετανίδα ειδικός Δρ Aggie Mackenzie πιο γνωστή από την παρουσίαση της εκπομπής Αστραφτερά σπίτια στο βρετανικό Channel 4.

Διαβάστε επίσης
4 τρόποι για να καθαρίσετε το σίδερο ρούχων που έχει μαυρίσει

Τι μπορείτε να κάνετε για ένα καθαρό κρεβάτι

Είναι σημαντικό να διατηρήσουμε το κρεβάτι καθαρό και να μην επιτρέψουμε να διαμορφωθούν οι συνθήκες ζέστης και υγρασίας για την ανάπτυξη μυκήτων και μικροβίων που μπορούν ακόμη και να επιβαρύνουν την αναπνευστική λειτουργία σε όσους έχουν αλλεργική προδιάθεση.

Αρκεί να ακολουθήσουμε ορισμένες βασικές συμβουλές για την υγιεινή του κρεβατιού οι οποίες καθίστανται ακόμη πιο σημαντικές το καλοκαίρι:

1. Δεν στρώνουμε το κρεβάτι αμέσως το πρωί, αφήνουμε στον ήλιο σεντόνια και μαξιλάρια

2. Ανοίγουμε τα παράθυρα οπωσδήποτε για να αεριστεί το δωμάτιο

3. Πλένουμε τα σεντόνια μια φορά την εβδομάδα – το καλοκαίρι ίσως είναι καλύτερα να τα αλλάζουμε δυο φορές την εβδομάδα λόγω μεγάλης εφίδρωσης

4. Πλένουμε τα μαξιλάρια δυο φορές το χρόνο

5. Βάζουμε κάλυμμα στο στρώμα και το καθαρίζουμε συστηματικά με ηλεκτρική σκούπα

6. Δεν τρώμε και δεν καπνίζουμε στο κρεβάτι

Πηγή: ygeiamou.gr