Μετρό Θεσσαλονίκης: Πανταχού… παρούσα η υγρασία στον σταθμό Νέα Ελβετία (ΦΩΤΟ)

Ποια τα σοβαρά προβλήματα που θέλουν άμεσα επίλυση

Προβλήματα με την υγρασία παρατηρούνται σχεδόν από την πρώτη μέρα λειτουργίας του σταθμού μετρό Νέα Ελβετία.

Με γυμνό μάτι εμφανίζονται κατά μήκος όλου του σταθμού υπογείως, στο επίπεδο της έκδοσης εισιτηρίων οι υγρασίες, όπως άλλωστε μαρτυρούν και οι φωτογραφίες.

Κατά μήκος όλου του σταθμού βρίσκονται… αποτυπώματα υγρασίας
Κατά μήκος όλου του σταθμού βρίσκονται… αποτυπώματα υγρασίας

Αρκετοί είναι οι επιβάτες που παραπονιούνται στους υπευθύνους, ορισμένοι μιλούν για κακοτεχνίες στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του σταθμού.

Εμφανής η υγρασία πάνω στα μάρμαρα και στα πλακάκια
Εμφανής η υγρασία πάνω στα μάρμαρα και στα πλακάκια

Ιδιαίτερα στους χειμερινούς μήνες, η κατάσταση γίνεται έντονη, μιλώντας άλλωστε για την Θεσσαλονίκη, όπου η υγρασία στην ατμόσφαιρα είναι αισθητή.

Τα επιμέρους προβλήματα

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν και ορισμένα ιδιαίτερα σοβαρά ζητήματα που αναμένουν… επίλυση, τρεις μήνες μετά την έναρξη της λειτουργίας του και που προκαλούν εμπόδια στην απεριόριστη χρήση του από τους επιβάτες. Αποτυπώνονται με τα εξής ερωτήματα:

Οι πληρωμές και τα… ρέστα

Πότε θα αρχίσει, επιτέλους, η δυνατότητα πληρωμής των εισιτηρίων και καρτών με κάρτα (πιστωτικής ή χρεωστικής); Υπενθυμίζεται πως παρά τις… διαβεβαιώσεις ότι αυτό θα γινόταν από 1 Μαρτίου, αυτό δεν άρχισε ακόμα και οι επιβάτες χρειάζεται να έχουν χαρτονομίσματα των 5 ή 10 ευρώ μόνο, διότι τα μηχανήματα δεν… δίνουν ρέστα. Με ένα απλό παράδειγμα, εφόσον κάποιος θέλει να αγοράσει εξάμηνη κάρτα (αξίας 85 ευρώ), θα πρέπει να έχει ακριβώς το ποσό σε… δεκάευρα, διαφορετικά δεν θα πάρει άμεσα ρέστα, αλλά θα πρέπει να συνεννοηθεί πότε και πού επιστρέφονται τα ρέστα.

Διαβάστε επίσης  Σε λειτουργία και πάλι όλοι οι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης

Η σύνδεση καρτών με ΟΑΣΘ

Πότε θα γίνει σύνδεση των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ και του μετρό; Αυτό θα διευκόλυνε πολύ τους χρήστες και των δύο μέσων μεταφοράς, αντιθέτως τώρα χρειάζεται ακόμα να βγάζουν… διαφορετική κάρτα για τα λεωφορεία και για το μετρό.

Το πάρκινγκ στην Νέα Ελβετία

Πότε θα ολοκληρωθεί το πάρκινγκ έξω από τον σταθμό της Νέας Ελβετίας; Οι εργασίες συνεχίζονται, έχει ανακοινωθεί πως θα έχει χωρητικότητα 400 θέσεων, το ζητούμενο είναι πότε θα ολοκληρωθεί και, φυσικά, πολλοί αναρωτιούνται αν θα είναι δωρεάν ή με ποιο αντίτιμο.

Πάρκινγκ στον ΟΣΕ

Τι θα γίνει με χώρους στάθμευσης στον σιδηροδρομικό σταθμό; Είναι φλέγον ζήτημα για τους κατοίκους της δυτικής Θεσσαλονίκης.

Τερματικοί σταθμοί λεωφορείων

Θα μεταφερθούν ή όχι κι άλλοι τερματικοί σταθμοί λεωφορείων στην Νέα Ελβετία; Ο χώρος έξω από τον σταθμό του μετρό, με την διάνοιξη της οδού Μιχαήλ Ψελλού, έδωσε τελείως διαφορετική εικόνα στην περιοχή, πλην όμως ακόμα αρκετοί τερματικοί σταθμοί μένουν αναξιοποίητοι. Για την ώρα εκεί καταφθάνουν μόνο λεωφορεία που συνδέουν το αεροδρόμιο, το COSMOS και το Πανόραμα με τον σταθμό Νέα Ελβετία.

Αρκετά, λοιπόν, τα ζητήματα προς επίλυση στο συγκεκριμένο έργο που δόθηκε επιτέλους σε χρήση, αλλά παραμένουν… αρκετές… ατέλειες.