Με μιάμιση ώρα καθυστέρηση αναχώρησε τρένο από την Αθήνα για την Θεσσαλονίκη με 210 επιβάτες

τρένο τρένα απεργία ΤΡΑΙΝΟΣΕ Δυτικός Προαστιακός Θεσσαλονίκη

Λόγω τεχνικού προβλήματος

Λίγο μετά τις 16:30 αναχώρησε από την Αθήνα με προορισμό την Θεσσαλονίκη το δρομολόγιο IC54, με καθυστέρηση 96 λεπτών, λόγω τεχνικού προβλήματος.

Οι 210 επιβάτες περίμεναν πολύ ώρα ώστε να ξεκινήσει το δρομολόγιο και προκλήθηκε αναστάτωση. Μετά από όσα έγιναν, η Hellenic Train εξέδωσε ανακοίνωση για να δώσει εξηγήσεις.

Συγκεκριμένα, αναφέρει: “Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι σήμερα η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο IC54 Αθήνα – Θεσσαλονίκη και ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει στις 14:58, αναχώρησε από την Αθήνα με καθυστέρηση 96 λεπτών, λόγω τεχνικού προβλήματος.

Η εταιρεία έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος, δίνοντας προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των με 210 επιβατών του συρμού. Το προσωπικό της αμαξοστοιχίας πραγματοποίησε ενημερωτικές ανακοινώσεις, ενώ προσφέρθηκαν νερά και σνακ στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της αναμονής.

Αποζημιώσεις
Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους με τους παρακάτω τρόπους:

Διαβάστε επίσης  Μηχανοδηγοί εντόπισαν ηλικιωμένο στις ράγες και σταμάτησαν τρένο στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Σερρών

• Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.

• Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

o είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.

o είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

Η εταιρεία προχωρά, στη διερεύνηση του περιστατικού προκειμένου να διαπιστωθούν τα αίτια του συμβάντος.

Η Hellenic Train ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση και συνεργασία του”.

* Φωτογραφία αρχείου