Θεσσαλονίκη: Τη μηδενική αποτελεσματικότητα του δήμου Θεσσαλονίκης σχετικά με το μείζον θέμα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης επισημαίνει ο πολιτευτής Σάββας Χαλιαμπάλιας.
Ο ιδρυτής του Φορέα Σκέψης Ενεργών Πολιτών αναφέρει ότι τα περισσότερα από τα λεωφορεία που αγοράστηκαν δεν χρησιμοποιούνται στις γραμμές του ΟΑΣΘ καθώς αντιμετωπίζουν προβλήματα συντήρησης και παραμένουν ανενεργά.
«Πέρυσι το Φεβρουάριο του 2020, ο δήμαρχος ανήγγειλε πανηγυρικά ότι ο δήμος Θεσσαλονίκης αγόρασε 50 λεωφορεία για τις ανάγκες των αστικών συγκοινωνιών. Μετά από ένα χρόνο, σήμερα κυκλοφορούν μόνο 10 από αυτά τα λεωφορεία. Ένα έχει πάρει φωτιά κατά την διάρκεια δρομολογίου ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται στα συνεργεία του ΟΑΣΘ φέρνοντας σε απόγνωση τους μηχανικούς. Γιατί; Διότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, ούτε εξειδικευμένα συνεργεία των συγκεκριμένων οχημάτων που είναι Πολωνικής προέλευσης. Χρειάζονται πολλές αναβαθμίσεις είτε στα συστήματα κλιματισμού, είτε στην τηλεματική κ.α. με αποτέλεσμα τα λεωφορεία να είναι σταθμευμένα και να μην εξυπηρετούν τους πολίτες» σημειώνει ο κ. Χαλιαμπάλιας..
«Το ίδιο χρονικό διάστημα που η πόλη ταλανιζόταν από το πρόβλημα της έλλειψης επαρκών μέσων μαζικής μεταφοράς , η αστική συγκοινωνία ενισχύθηκε με 130 λεωφορεία του ΚΤΕΛ για την εξυπηρέτηση των γραμμών στην εξωτερική Θεσσαλονίκη. Αλλά περίπου 200 μίσθωσε ο ΟΑΣΘ και πραγματικά βελτιώθηκε η κατάσταση. Αντιθέτως από τα 50 αγορασμένα οχήματα του δήμου μετά από έναν ολόκληρο χρόνο πραγματοποιούν δρομολόγια, μόλις και μετά βίας, 10 λεωφορεία. Αν περιμέναμε να βελτιωθεί η αστική συγκοινωνία από την κίνηση αυτή του Δήμου, ακόμα θα περιμέναμε. Δυστυχώς και σ ‘αυτόν τον τομέα η αποτελεσματικότητα της δημοτικής αρχής ήταν μηδενική» τονίζει ο πρώην υποψήφιος δήμαρχος και υποψήφιος βουλευτής Θεσσαλονίκης.