Ταχιάος: “Η γέφυρα στην Πάτρα κατέρρευσε κατά τη φάση της κατεδάφισης”

Πάτρα γέφυρα

Τι τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Στην ΕΡΤ3 μίλησε για την κατάρρευση της γέφυρας στην Πάτρα, υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος.

Κατάρρευση που είχε σαν τραγική συνέπεια τον θάνατο ενός ανθρώπου, τον τραυματισμό τουλάχιστον δώδεκα, ενώ οι έρευνες στα συντρίμμια βρίσκονται σε εξέλιξη.

Δείτε επίσης: Πάτρα: “Η γέφυρα παρουσίαζε εδώ και 15 χρόνια προβλήματα, από τότε που κατασκευάστηκε”, λέει ο Λέκκας

«Πρόκειται για ένα τραγικό γεγονός, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία και εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας στους ανθρώπους, που έχασαν τον οικείο τους και ελπίζω να σταματήσουμε εδώ. Ακόμα, όπως καταλαβαίνετε, είναι ένα γεγονός σε εξέλιξη και δεν μπορώ να πω παραπάνω, δεν ξέρω παραπάνω αν και είμαι στην έδρα της 6ης ΕΜΑΚ. Για να πάμε στο ίδιο το γεγονός της κατάρρευσης της γέφυρας, η γέφυρα κατέρρευσε κατά τη φάση της κατεδάφισης ενώ δεν το περίμεναν αυτό και μάλιστα συμπαρέσυρε και δύο μηχανήματα, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστούν οι χειριστές τους. Υπάρχουν όμως ερωτηματικά, όπως αν στο συγκεκριμένο εργοτάξιο τηρούνταν όλα τα μέτρα ασφαλείας.

Αυτό θα διερευνηθεί, θα το διερευνήσει η εισαγγελία και φυσικά μετά να κρίνει ο φυσικός δικαστής, ο οποίος θα προσωποποιήσει και τις ευθύνες γιατί ευθύνες έχουν πάντα και πρόσωπα. Από ‘κει και πέρα, σε ό,τι αφορά το υπουργείο υποδομών, εμείς θα κάνουμε μία εξαντλητική έρευνα. Η γέφυρα δεν έπεσε μόνη της, γινόταν εργασίες κατεδάφισης αλλά δεν περίμεναν να καταρρεύσει σήμερα η γέφυρα αλλά αύριο», δήλωσε αρχικά ο Νίκος Ταχιάος.

Διαβάστε επίσης  Σοκ: Σε κρίσιμη κατάσταση 10χρονος που πήγε να διαρρήξει διαμέρισμα και έπεσε από το μπαλκόνι

Για το γεγονός πως γινόταν εργασίες κατεδάφισης, σήμερα, ημέρα καύσωνα με τόσο υψηλές θερμοκρασίες ο υφυπουργός δήλωσε:

«Επιτρεπόταν μέχρι τις 12 η ώρα η εργασία αλλά και αυτό θα διερευνηθεί από τους επιθεωρητές εργασίας, για ποιο λόγο συνεχιζόταν οι εργασίες μετά τις 12 η ώρα διότι η κατάρρευση έγινε μετά τις 12. Θα διερευνηθεί κι αυτό αλλά το μεγάλο ζήτημα είναι εάν τηρούνταν τα μέτρα ασφαλείας στο εργοτάξιο. Αποκλειστικός υπεύθυνος για τα μέτρα ασφαλείας είναι αυτός, που εκτελεί τις κατασκευαστικές εργασίες. Το εργοτάξιο πρέπει να είναι απολύτως περιφραγμένο, να μην υπάρχει η δυνατότητα να παρεισφρήσει κανένας πεζός ή αυτοκίνητο και φυσικά όταν ξέρει κανένας ότι υπάρχει μία κοινωνική ομάδα, η οποία θέλει να καρπωθεί τα προϊόντα της κατεδάφισης για να τα πουλήσει. Νομίζω ότι αυτά, που πρέπει να διερευνηθούν, θα διερευνηθούν, η ασφάλεια είναι πάρα πολύ σημαντική για την ηγεσία του υπουργείου υποδομών, δε θα μείνει τίποτα αναπάντητο και φυσικά όπου χρειαστεί να εντατικοποιηθούν τα μέτρα ασφαλείας όπου αλλού γίνονται ανάλογες εργασίες, αυτό θα γίνει».

Πηγή: ertnews.gr