Τι τηλεθέαση έκαναν Big Brother και Ιωάννα Μαλέσκου

Big Brother

Τι δείχνουν τα πρώτα… ραβασάκια

Big Brother – Love It: Την Δευτέρα ο ΣΚΑΪ έβγαλε το νέο του πρόγραμμα και είχαμε από τη μία την πρεμιέρα για την Ιωάννα Μαλέσκου και το πρώτο επεισόδιο από το σπίτι του Big Brother.

Μετά την πρεμιέρα του Σαββάτου με την είσοδο των παικτών στο σπίτι, το βράδυ της Δευτέρας είδαμε το πρώτο επί της ουσίας επεισόδιο του Big Brother. Οι συγκάτοικοι γιόρτασαν την είσοδό τους και σταδιακά άρχισαν να δημιουργούν τα πηγαδάκια τους με τα πρώτα διακριτικά… θαψίματα να κάνουν την εμφάνισή τους.

Με την πρώτη ώρα του Big Brother να είναι κάπως αδιάφορη, μόλις το ρολόι σήμανε μεσάνυχτα, τα πράγματα άλλαξαν. Τα ρούχα ελάφρυναν, μαγιό και εσώρουχα άρχισαν να κυκλοφορούν και κάποιες συζητήσεις άρχισαν να αποκτούν ενδιαφέρον. Το ίδιο συνέβη και με την τηλεθέαση.

Το Big Brother σημείωσε ποσοστό 25,4% στο γενικό και 29,5% στο δυναμικό κοινό. Τη δεύτερη ώρα προβολής του η τηλεθέαση σκαρφάλωσε έως το 38,2%, αναφέρει το zappit.gr.

Τι έκανε το Love It

Με ένα διάπλατο χαμόγελο και αρκετό άγχος η Ιωάννα Μαλέσκου καλησπέρισε τους τηλεθεατές το μεσημέρι της Δευτέρας, για πρώτη φορά από την Αθήνα. Σε μια εκπομπή με γρήγορη ροή και αρκετό περιεχόμενο που αποδόθηκε με φρέσκια αρχισυντακτική ματιά, η παρουσιάστρια προσπάθησε να αφήσει το δικό της στίγμα στην πρωινή ζώνη και μέχρι το σημείο που της επέτρεψε η αγωνία της πρώτης μέρας τα κατάφερε. Τι συνέβη όμως με την τηλεθέαση;

Η πρεμιέρα του Love It κράτησε στον ΣΚΑΪ το 16,7% των τηλεθεατών στο σύνολο και το 17,6% στο δυναμικό κοινό. Η εκπομπή έφτασε σε τέταρτο έως το 19,2%. Με δεδομένο ότι οι περισσότερες πρωινές εκπομπές δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα στην σκακιέρα, θα ήταν πρόωρο να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα. Για την ώρα θα περιμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθεί η πορεία της αυτή την πρώτη εβδομάδα, πριν μπουν στην αρένα όλοι οι ανταγωνιστές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *