Σε μία κόντρα μεταξύ του Ρουκ Ζουκ και του J2US εξελίχθηκε η prime time των Χριστουγέννων, με τον νικητή στην τηλεθέαση να επικρατεί με καθαρό προβάδισμα.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Ρουκ Ζουκ, που είχε καλεσμένους τους ηθοποιούς από τις Άγριες Μέλισσες, έκανε τηλεθέαση 23,8% και 23,2% σε γενικό σύνολο και δυναμικό κοινό αντίστοιχα, κάτι που το τοποθέτησε στην πρώτη θέση.
Όσον αφορά το J2US, έμεινε στη δεύτερη θέση με 17,4% στο γενικό σύνολο και 15,1% στο δυναμικό κοινό.
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Ρουκ Ζουκ Special – 23,8%
J2US – 17,4%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Ρουκ Ζουκ Special – 23,2%
J2US – 15,1%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.