Formula 1: Οι πιο ακριβοπληρωμένοι οδηγοί για το 2021

Φερστάπεν Formula 1

Είναι πολλά τα λεφτά…

Οι μισθοί των πρωταγωνιστών στον μαγικό κόσμο της Formula 1 είναι αστρονομικοί.

Η Formula 1 αποτελεί την επιτομή της τεχνολογίας. Την κορυφή αγωνιστική κατηγορία πίστας. Έναν κόσμο όπου οι άριστοι ξεχωρίζουν από τους εξαιρετικά ικανούς και που πληρώνονται καλά, ακριβώς γιατί μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Πράγματα που καθρεφτίζονται πλήρως στην λίστα των καλύτερα αμειβόμενων οδηγών για το 2021.

Το Forbes αρέσκεται στο να ψαχουλεύει τραπεζικούς λογαριασμούς, να ξεφυλλίζει συμβόλαια, να ψιθυρίζει στο παρασκήνιο μιλώντας με ανθρώπους που ξέρουν πράγματα κι αποκαλύπτουν πράγματα – εκτός φυσικά από την ταυτότητά τους.

Με βάση τα παραπάνω, λαμβάνοντας υπόψη πιθανά μπόνους εναρμονισμένα με όσα έχουμε δει στο πρώτο μισό της σεζόν και δίχως να συνυπολογίζει φόρους και αμοιβές μάνατζερ, κατέληξε στους 10 οδηγούς που γεμίζουν περισσότερο το πορτοφόλι τους φέτος. Κοινώς, ας αφήσουμε και ένα κάποιο περιθώριο λάθους ή έστω μικρής απόκλισης στο τι θα δείξει ακριβώς ο τραπεζικός τους λογαριασμός στο τέλος του έτους.Πρωταθλητής και στα έσοδα

Όπως ήταν αναμενόμενο, την κορυφή αυτής της λίστας κοσμεί το όνομα του Λούις Χάμιλτον. Από το 2014 όταν και εκθρόνισε τον Φερνάντο Αλόνσο, είναι σταθερά στην πρώτη θέση. Κι όχι άδικα. Μετρά επτά παγκόσμια πρωταθλήματα, τα έξι με τα χρώματα της Mercedes και κάθε χρόνο που περνάει, έχει και περισσότερα διαπραγματευτικά ατού. Φέτος τρέχει έχοντας μονοετές συμβόλαιο που η αλήθεια είναι, είχε διαρρεύσει πως είχε κλείσει με τιμές αρκετά χαμηλότερες από τα 55 εκατομμύρια δολάρια που αναφέρει το Forbes. Τα bonus αφορούν αριθμό νικών ενώ στα ποσά που παραθέτουμε, δεν περιλαμβάνονται έσοδα από προσωπικούς χορηγούς και επιχειρήσεις. Εκεί όπου ο Βρετανός φημολογείται πως εισπράττει άλλα 12 εκατομμύρια ετησίως!Το αντίπαλο δέος

Ο μεγάλος του αντίπαλος, τόσο στην πίστα όσο και στο… πορτοφόλι, είναι ο Μαξ Φερστάπεν. Προφανώς η Red Bull του προσφέρει Γη και Ύδωρ για τον κρατήσει, με τον βασικό του μισθό στα 25 εκατομμύρια δολάρια. Αν δεχθούμε πως έχει ήδη 5 εκατομμύρια σε Bonus για κάθε του νίκη, αντίστοιχα επιτεύγματα στο δεύτερο μισό της σεζόν αλλά και πιθανή επιβράβευση για την κατάκτηση του τίτλου (το Forbes το λέει, όχι εμείς!) θα κάνουν τον Ολλανδό πλουσιότερο κατά 42 εκ. δολάρια! Πρέπει κάπου εδώ να σημειώσουμε πως ο 23χρονος δεν είναι το ίδιο δραστήριος με τον Hamilton εκτός πίστας. Κρατά όσο γίνεται την ιδιωτική ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και δεν ασχολείται και τόσο με χορηγούς και καμπάνιες.

Οι παλιές καραβάνες

Αφήνουμε τον πρωταθλητισμό του σήμερα, πάμε στον πρωταθλητισμό του χθες. Η εμπειρία πληρώνεται και πληρώνεται καλά. Τουλάχιστον αν δει κανείς τα χρήματα που δίνει κάθε χρόνο στον Φερνάντο Αλόνσο η Alpine αλλά και στον Σεμπάστιαν Φέτελ η Aston Martin Racing. Αμφότεροι δύσκολα θα καρπωθούν bonus αφού οι ομάδες τους δεν «πετάνε» στην πίστα αλλά αυτό δεν θα τους αφήσει και στην… ψάθα. Ανάμεσα στους δύο πρώην πρωταθλητές, βρίσκεται ο Σέρχιο Πέρεζ που μπορεί να έχει μισθό κατά πολύ μικρότερο, ήδη όμως τα βράδια υπολογίζει το έξτρα χαρτζιλίκι από τα bonus. Έχει ήδη μία νίκη στο ενεργητικό του ως «ταύρος», μία παρουσία στο βάθρο, πέντε ακόμα τερματισμούς στο Top-5 και έχει δώσει στη Red Bull ακριβώς αυτό που της έλειπε τα τελευταία δύο χρόνια: σταθερότητα και αξιοπιστία.

Οι wannabes

Ακολουθούν πέντε ιδιαιτέρως ταλαντούχοι οδηγοί, που ακόμα δεν έχουν καταφέρει να πανηγυρίσουν τίτλο, έχουν όμως τα φόντα να το κάνουν με το κατάλληλο «όπλο» στα χέρια τους. Από αυτούς, τον μικρότερο μισθό (και μάλιστα με μεγάλη διαφορά) τον έχει ο Λάντο Νόρις. Τον ανέδειξε η McLaren, τον πλήρωσε σε… ευκαιρίες και ακόμα το συμβόλαιό του φέρεται να περιορίζεται στα 3 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Ψίχουλα για κάποιον που βρίσκεται στην τρίτη θέση της βαθμολογίας και έχει επάξια κερδίσει τον άτυπο τίτλο του μελλοντικού πρωταθλητή. Τουλάχιστον ο Βρετανός επιβεβαιώνει τη φήμη του, έχει ήδη διπλασιάσει μέσω Bonus το εισόδημά του και δεν αποκλείεται ακόμα και να το τριπλασιάσει!

Οι πιο καλοπληρωμένοι οδηγοί του 2021 (κατ’ εκτίμηση)

1 Λούις Χάμιλτον (Mercedes) $62 εκατομμύρια
2 Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) $42 εκατομμύρια
3 Φερνάντο Αλόνσο (Alpine) $25 εκατομμύρια
4 Σέρχιο Πέρεζ (Red Bull) $18 εκατομμύρια
5 Σεμπάστιαν Φέτελ (Aston Martin) $15 εκατομμύρια
6 Σαρλ Λεκλέρκ (Ferrari) $12 εκατομμύρια
7 Βάλτερι Μπότας (Mercedes) $10 εκατομμύρια
8 Ντάνιελ Ρικιάρντο (McLaren) $10 εκατομμύρια
9 Λάντο Νόρις (McLaren) $9 εκατομμύρια
10 Κάρλος Σάινθ (Ferrari) $8 εκατομμύρια

Πηγή: gazzetta.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *