5 τρόποι για να πιείτε το ποτό σας στις γιορτές χωρίς “ενοχές”

τραπέζι εστιατόριο

Πως να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες

Στις γιορτές όλοι το ρίχνουμε λίγο έξω, ωστόσο θα θέλαμε να μην ανησυχούμε για τις έξτρα θερμίδες των γλυκών και των ροφημάτων μας.

Συχνά όμως, ειδικά αν είμαστε σε δίαιτα, το ζήτημα αυτό αναπόφευκτα μας απασχολεί. Πώς άραγε θα μπορούσαμε να αποφύγουμε τις «ενοχές»;

Η λύση είναι θεωρητικά απλή: Έχοντας το μέτρο. Μπορούμε να περάσουμε καλά και να μην στερηθούμε τίποτα αν δεν το παρακάνουμε.

Αυτό ισχύει τόσο για το φαγητό μας όσο και για το ποτό μας, αλκοολούχο ή μη. Ας επικεντρωθούμε σήμερα στο δεύτερο μιας και τα ροφήματα «κρύβουν» συστατικά που προσθέτουν θερμίδες, όπως είναι, ως γνωστόν, η ζάχαρη.

5 τρόποι για να μην σας προσθέσει το ποτό σας βάρος στις γιορτές

#1 Επιλέξτε το ποτό που πραγματικά σας αρέσει και πιείτε το με την ησυχία σας

Ο κορεσμός συνδέεται με την ικανοποίηση. Καταναλώνοντας κάτι που πραγματικά σας αρέσει, το απολαμβάνετε περισσότερο.

Σκεφτείτε τις γιορτινές βραδιές πως έχετε μόνο ένα ποτήρι από το αγαπημένο σας ρόφημα και μια μόνο μερίδα από το αγαπημένο σας φαγητό.

Φάτε και πιείτε αργά απολαμβάνοντας την παρέα, τη συζήτηση, το χορό ή ό,τι άλλο έχετε κανονίσει να κάνετε εκείνες τις μέρες.

#2 Υπολογίστε τις θερμίδες από το ποτό στο ημερήσιο σύνολο

Οι υγρές θερμίδες μετρούν εξίσου με εκείνες που παίρνουμε από τα τρόφιμα. Δεν χρειάζεται να σας πιάσει βέβαια άγχος αλλά το να γνωρίζετε περίπου πόσες θερμίδες έχει το ποτό που πίνετε και να συνυπολογίσετε αυτές στις συνολικές θερμίδες της ημέρας μπορεί να σας βοηθήσει να κρατήσετε υπό έλεγχο την κατανάλωσή του.

#3 Επιλέξτε ιδανικά απλά και ελαφριά ποτά

Όσο πιο πολύ κουνάτε το σέικερ για να φτιάξετε το ποτό σας, τόσα πιο πολλά υλικά πιθανότατα θα περιέχει και επομένως έξτρα θερμίδες.

Διαβάστε επίσης  Γιορτή σήμερα Παρασκευή 12 Απριλίου: Σε ποιους να δώσετε ευχές

Τώρα βέβαια αν θέλετε οπωσδήποτε ένα κοκτέιλ, μην το στερηθείτε, απλά, όπως είπαμε, περιορίστε την ποσότητα.

#4 Προσέξτε τα τρόφιμα που συνοδεύουν το ποτό σας

Το φαγητό που καταλήγουμε να τρώμε με το ποτό μας παίζει και αυτό με τη σειρά του σημαντικό ρόλο.

Φροντίστε να συνοδεύσετε το ποτό σας με λαχανικά που επιβραδύνουν την πέψη και μας κρατούν χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

#5 Αποφύγετε τα ποτά που σας ανοίγουν την όρεξη

Υπάρχουν ποτά που μας κάνουν να νιώθουμε πιο πεινασμένοι και άλλα που δεν έχουν την ίδια επίδραση στον οργανισμό μας.

Μιας και όλοι μας είμαστε διαφορετικοί, είναι σημαντικό να γνωρίζετε για τον εαυτό σας ποια ποτά σας ανοίγουν την όρεξη ώστε να τα αποφεύγετε.

Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάτε όταν πίνετε ποτό, το νερό σας.

Όπως ακριβώς πριν ξεκινήσετε το γεύμα σας είναι καλό να πίνετε ένα ποτήρι, εξίσου καλό είναι να ενυδατώνεστε με νερό όταν απολαμβάνετε το ποτό σας. Ανάμεσα στα οφέλη του νερού είναι και η αίσθηση πως είμαστε χορτάτοι. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να αποφύγουμε την υπερκατανάλωση.

*Μην ξεχνάτε: Δεν είναι μονάχα θέμα θερμίδων. Η κατανάλωση αλκοόλ έχει συνδεθεί με πολλά προβλήματα υγείας και καλό είναι να αποφεύγεται. Επιλέξτε ιδανικά ποτά με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ ή mocktails. Βέβαια, μπορείτε σίγουρα να ευχαριστηθείτε εξίσου τις γιορτές και χωρίς αυτά.

Πηγή: vita.gr

Πηγή φωτογραφίας: pixabay