Γερμανοί αναζητούν Ελληνες για εργασία – Το επάγγελμα που γίνεται ανάρπαστο

Χαϊδελβέργη Γερμανία

Τι προσφέρουν για να προσελκύσουν τον κόσμο

Το βλέμμα προς την Ελλάδα στρέφει η DB, ώστε να αυξήσει το εργατικό δυναμικό της προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις οδηγών λεωφορείων.

Περιζήτητοι έχουν γίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο οι οδηγοί φορτηγών και λεωφορείων, με τις εταιρείες οδικών μεταφορών να αντιμετωπίζουν σημαντικές ελλείψεις, οι οποίες όπως έχουμε γράψει αναμένεται να οξυνθούν τα επόμενα χρόνια.

Η αδυναμία των εταιρειών να προσελκύσουν νέο «αίμα» στο δυναμικό τους, τις έχει αναγκάσει να προσφέρουν σημαντικά κίνητρα στους επαγγελματίες προκειμένου αυτοί να αποβάλλουν τις όποιες αμφιβολίες τους και να εισέλθουν στον κλάδο.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων της Γερμανίας Deutsche Bahn, ο οποίος πρόσφατα ανάρτησε στο Instagram χορηγούμενη δημοσίευση με την οποία γνωστοποιεί ότι βρίσκεται στη φάση αναζήτησης προσωπικού και συγκεκριμένα οδηγών λεωφορείων.

Γερμανία εργασία

Για την αύξηση, μάλιστα, του εργατικού δυναμικού της, η DB στρέφει το βλέμμα της στη χώρα μας, με τη δημοσίευση να είναι γραμμένη στα ελληνικά.

Διαβάστε επίσης  Χαμός στη Γερμανία με το βίντεο στελέχους των Φιλελευθέρων να... γλείφει δημόσια τουαλέτα

Ειδικότερα, αναφέρεται ότι σε όσους ενταχθούν στους κόλπους της DB, προσφέρονται ελκυστικός μισθός, δωρεάν ταξίδια, εκπτώσεις και βοήθεια στην εύρεση διαμονής.

Τον Οκτώβριο του 2023 η Διεθνής Ένωση Οδικών Μεταφορών (IRU) είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου, κάνοντας λόγο για περίπου 105.000 κενές θέσεις εργασίας όσον αφορά το επάγγελμα του οδηγού λεωφορείου και πούλμαν στην Ευρώπη.

Παράλληλα, η IRU εκτιμάει ότι μέχρι το 2028 οι ελλείψεις σε οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν θα υπερδιπλασιαστούν, καθώς μέσα στην επόμενη πενταετία επίκειται η συνταξιοδότηση πάνω από 330.000 επαγγελματιών, όταν ο ρυθμός εισόδου στο επάγγελμα είναι πολύ μικρότερος.

Στην Ευρώπη, κάτω από 25 ετών είναι μόλις το 3% των οδηγών λεωφορείων και πούλμαν, την ίδια ώρα που οι οδηγοί ηλικίας άνω των 55 ετών αντιπροσωπεύουν πάνω από το 40%. Παράλληλα, πρόκειται για ένα επάγγελμα στο οποίο το ποσοστό των γυναικών είναι ιδιαίτερα μικρό.

Για να αποτραπούν οι περαιτέρω ελλείψεις οδηγών λεωφορείων και πούλμαν, η IRU προτείνει -μεταξύ άλλων- να μειωθεί τόσο το ελάχιστο όριο ηλικίας για είσοδο στον κλάδο όσο και το κόστος απόκτησης διπλώματος.

Πηγή: carandmotor.gr