Τροφές που μας φτιάχνουν τη διάθεση!

Υπάρχουν αρκετές τροφές που είναι νόστιμες και μπορούν να μας φτιάξουν την διάθεση Πολλές είναι οι φορές που αναζητούμε κάτι με το μυαλό μας για να μας φτιάξει την διάθεση. Και ειδικά αν είσαι σπίτι ένα νόστιμο φαγητό ή γλυκό μπορεί κάλλιστα να κάνει αυτή τη δουλειά. Μάλιστα, σύμφωνα με τους επιστήμονες υπάρχουν τροφές που […]

Υπάρχουν αρκετές τροφές που είναι νόστιμες και μπορούν να μας φτιάξουν την διάθεση

Πολλές είναι οι φορές που αναζητούμε κάτι με το μυαλό μας για να μας φτιάξει την διάθεση. Και ειδικά αν είσαι σπίτι ένα νόστιμο φαγητό ή γλυκό μπορεί κάλλιστα να κάνει αυτή τη δουλειά. Μάλιστα, σύμφωνα με τους επιστήμονες υπάρχουν τροφές που μπορούν να μας φτιάξουν τη διάθεση…

Σολομός

Ο σολομός μας προσφέρει μια πολύ γερή δόση λιπαρών ω-3, που είναι αναγκαία για την παραγωγή ενέργειας, την κυκλοφορία του αίματος και την εγκεφαλική λειτουργία. Επιπλέον, προφυλάσσουν την υγεία της καρδιάς μας. Ένας υγιής οργανισμός είναι ένας χαρούμενος οργανισμός.

Μπανάνα

Βάλτε και μια μπανάνα στο πρωινό σας τις ημέρες που ξυπνάτε με κακή διάθεση. Είναι πλούσια σε κάλιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, και μας κάνει να νιώθουμε χορτασμένοι για περισσότερη ώρα. Και, ξέρετε, όσο τα θρεπτικά της συστατικά το κάνουν αυτό, εσείς απολαύστε την τέλεια γεύση.

Φακές

Μας προσφέρουν πρωτεΐνη, μας προσφέρουν τεράστια αποθέματα ενέργειας με τις φυτικές τους ίνες, και περιέχουν σίδηρο. Οι φακές δικαιολογημένα είναι μια τροφή που μας κάνει χαρούμενους, επειδή μας προσφέρουν τόσα πολλά, και με τόσο λίγες θερμίδες.

Αυγά

Τα έχουμε ξαναπεί. Αν θέλετε να χάσετε κιλά και να έχετε ενέργεια που διαρκεί μέσα στην μέρα, τα αυγά είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να φάτε το πρωί. (Εντάξει, μετά από την ευλογημένη πρώτη γουλιά του καφέ). Σίδηρος, πρωτεΐνη, βιταμίνες Β και D, και περίπου δεκαπέντε χιλιάδες τρόποι να τα μαγειρέψουμε, για να μην βαρεθούμε ποτέ.

Τσάι με τζίντζερ

Το τζίντζερ  μπορεί να απογειώσει πολλά πιάτα με την ιδιαίτερη γεύση του. Επίσης, έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και περιέχει πολύτιμα αντιοξειδωτικά. Συνεπώς, βράζουμε νερό με φρέσκο ginger μέσα, για 5-10 λεπτά, ρίχνουμε και λίγες σταγόνες λεμόνι, και είμαστε έτοιμοι.

Ξηροί καρποί

Καλά λιπαρά, πρωτεΐνες, βιταμίνες και μέταλλα! Οι ξηροί καρποί είναι στην ουσία μικροσκοπικά πλήρη γεύματα. Συνεπώς, ποτέ δεν είναι κακή ιδέα να τους χρησιμοποιήσουμε για να εμπλουτίσουμε τα πιάτα μας, ή να φάμε μια μικρή μερίδα για να τονωθούμε.

 

πηγή: www.iatronet.gr