Αυτή είναι η μαγική παραλία που πρωταγωνιστεί στο σποτ για τον τουρισμό

παραλία σποτ ελληνικό καλοκαίρι τουρισμός παραλία

Χαμός στο διαδίκτυο για το που βρίσκεται

Το πρώτο σποτ της καμπάνιας για τον τουρισμό στην Ελλάδα ήδη έχει πετύχει τον στόχο του.

Μόλις χθες η κυβέρνηση αποκάλυψε τη φετινή καμπάνια και ήδη γίνεται χαμός στο διαδίκτυο καθώς όλοι αναζητούν που βρίσκεται η μαγική παραλία που πρωταγωνιστεί στο σποτ.

Ενα πλάνο, μία εικόνα σε μία παραλία της Εύβοιας, όπως αποκαλύπτουν δημοσιεύματα, από τις χιλιάδες παραλίες σε όλη την Ελλάδα, 40 δευτερόλεπτα διάρκεια, 50 λέξεις και 1.000 συναισθήματα για το ελληνικό καλοκαίρι.

Δεν είναι ούτε ο ήλιος, ούτε η θάλασσα. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι κάτι παραπάνω… Είναι state of mind. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να επικοινωνείς με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι και το σύνθημα του υπουργείου Τουρισμού.

Το πού ακριβώς βρίσκεται η παραλία στην Εύβοια από τη νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό, κομμάτι και αυτό της «μαγείας» της Ελλάδας.

Ωστόσο, όσοι ξέρουν την περιοχή, υποστηρίζουν πως βρίσκεται στη Νότια Εύβοια, και συγκεκριμένα είναι η Μεγάλη Αμμος, κοντά στο Μαρμάρι.

παραλία σποτ τουρισμού Εύβοια

Κάποιοι αναφέρουν πως μοιάζει με μία παραλία που βρίσκεται στο Μαραθoνήσι στη Ζάκυνθο, ενώ άλλοι στην Κρήτη, ωστόσο η επικρατέστερη είναι αυτή στην Εύβοια. Η ουσία είναι πως η Ελλάδα είναι πανέμορφη και μπορείτε να συναντήσετε δεκάδες τέτοιες παραλίες.

παραλία σποτ τουρισμού Εύβοια

Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, τους Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, Steve Vranakis- CCO της ελληνικής κυβέρνησης, Θωμά Βαρβιτσιώτη και Ηλία Τσαουσάκη, σε συνεργασία με τα στελέχη του ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

#eviaisland #evia #greece #marmari #sea #summer #water #beach #megaliammos #travel

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Chrysa (@cchrysaa) στις

Οι συντελεστές της νέας καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού αναφέρουν ότι «η νέα καμπάνια έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού που εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο. Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της ευτυχίας να είσαι με όσους αγαπάς και της επαφής με τη φύση», αναφέρουν οι συντελεστές της.

Πηγή: iefimerida.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *