Kακοκαιρία Eλπίς – Αποζημιώσεις: Τι ισχύει για όσους δεν είχαν βλάβες σε συσκευές αλλά είχαν διακοπή ρεύματος

καιρός

Πώς γίνεται και πότε λήγει η προθεσμία για την αίτηση

Διευκρινήσεις αναφορικά με τις αποζημιώσεις που θα δοθούν για τα προβλήματα που δημιούργησε η κακοκαιρία Ελπίς, έδωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας.

Πιο αναλυτικά, ο Κώστας Σκρέκας μίλησε στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», δηλώνοντας ότι οι πολίτες που μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση για τις βλάβες που προκλήθηκαν σε ηλεκτρικές συσκευές λόγω της κακοκαιρίας, θα έχουν προθεσμία δέκα ημερών για τη δήλωση της ζημιάς έτσι ώστε να διεκδικήσουν την αποζημίωση που δικαιούνται, για αυτές τις περιπτώσεις το ποσό φθάνει μέχρι τα 600 ευρώ.

Για όσους δεν είχαν βλάβες σε οικοσυσκευές, αλλά είχαν διακοπή ρεύματος από το μεσημέρι της Τρίτης 25 Ιανουαρίου λόγω της κακοκαιρίας, ο κ. Σκρέκας, τόνισε πως ο τρόπος και το ύψος αποζημίωσής τους θα προσδιοριστεί τις επόμενες ημέρες.

«Στην Ελλάδα δεν έχουμε έξυπνους μετρητές για να γνωρίζουμε απομακρυσμένα ποιο σπίτι δεν έχει ηλεκτροδότηση και για πόση ώρα, ωστόσο μέσω των υποσταθμών που είχαν μείνει χωρίς ηλεκτρικό τις ημέρες της κακοκαιρίας, μπορούμε να προσδιορίσουμε με μεγάλη ακρίβεια τις περιοχές που είχαν διακοπές», συμπλήρωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Πως θα κάνουν αίτηση όσοι είχαν ζημιά σε συσκευές

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.

Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:

Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.

Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποία να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.

Πηγή: imerisia.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *