ICORIA 2024: Ερχεται στη Θεσσαλονίκη το συνέδριο με θέμα “Moving Forward, Looking Back: Advertising in the Advent of AI”

Ενδιαφέρεστε να μάθετε για το μέλλον της Διαφήμισης και να το συνδιαμορφώσετε μαζί με τις/τους κορυφαίες/ους του αντικειμένου;

Το #ICORIA2024 (International Conference on Research in Advertising), το συνέδριο που πρέπει να παρακολουθήσουν καθηγήτριες/τές, ερευνήτριες/τές, φοιτήτριες/τές και επαγγελματίες της διαφήμισης, του Μάρκετινγκ, της Επικοινωνίας και της Τεχνητής Νοημοσύνης, προσγειώνεται στην Ελλάδα και διοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και την European Advertising Academy.

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 27-29 Ιουνίου 2024 (στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, κτίριο Μ2), έχει θέμα “Moving Forward, Looking Back: Advertising in the Advent of AI”, και υπόσχεται ενδιαφέρουσες και ρηξικέλευθες παρουσιάσεις και συζητήσεις σχετικά με τον μετασχηματιστικό ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης στη διαμόρφωση του μέλλοντος της Διαφήμισης.

ICORIA 2024 Συνέδριο

Keynote speaker του συνεδρίου είναι ο παγκοσμίου φήμης Καθηγητής στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Σαν Ντιέγκο, Michael Belch, ενώ, μεταξύ άλλων, θα πραγματοποιηθούν κοινό session της European Advertising Academy (EAA) και της American Advertising Academy (AAA) και ειδικό session της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ).

Το #ICORIA2024 θα συγκεντρώσει κορυφαίες/ους ερευνήτριες/τές και επαγγελματίες στον τομέα της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ για να συζητήσουν τις τελευταίες εξελίξεις, να παρουσιάσουν καινοτόμες μελέτες και να δημιουργήσουν σημαντικές συνεργασίες στους ακόλουθους τομείς (και όχι μόνο):

-Advertising
-Branding and Brand Management

-Consumer Behavior
-Communication Management

-Digital Media
-Mass Media

-Methodological Issues
-Public Policy

Η προθεσμία υποβολής της ερευνητικής μελέτης σας στο #ICORIA2024 είναι μέχρι 15 Μαρτίου 2024. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Συνεδρίου για περισσότερες πληροφορίες καθώς και τη σελίδα του Συνεδρίου στο Facebook.

Το #ICORIA2024 συνδέεται με την European Advertising Academy η οποία είναι μια μη κερδοσκοπική ένωση με στόχο την προώθηση και διάδοση έρευνας υψηλής ποιότητας στον τομέα της διαφήμισης και των εφαρμογών της προς όφελος ακαδημαϊκών και επαγγελματιών που εργάζονται στον τομέα της διαφήμισης.

Χορηγός του «22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024» είναι η Επιτροπή Ερευνών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.