AI Stories beyond Future: Τεχνητή Νοημοσύνη και Μάρκετινγκ

Marketing Club

Πετυχημένη και αυτή η εκδήλωση του Marketing Club

Εκδήλωση με τίτλο «AI Stories beyond Future» διοργανώθηκε από το Marketing Club Greece στις 29 Νοεμβρίου 2023, στο ξενοδοχείο «The Met», στη Θεσσαλονίκη. Αντικείμενο της εκδήλωσης που φιλοξένησε επαγγελματίες του χώρου ήταν η Τεχνητή Νοημοσύνη, οι νέες εξελίξεις, αλλά και τα προφίλ χρηστών και καταναλωτών.

Συγκεκριμένα, οι: Δημήτρης Δημητριάδης: Futurist και μέλος της Ειδικής Γραμματείας Μακροπρόθεσμου Σχεδιασμού στην Προεδρία της Ελληνικής Κυβέρνησης, Γεράσιμος Γερολυμάτος: CEO, της Gerobo International, Εύη Καρακόζογλου: Technical Program Manager, της Android NextGen και Κωνσταντίνος Συνοδινός: Founder & CEO της Simply Digital αναφέρθηκαν στην Artificial intelligence και στο πως αυτή επηρεάζει καθημερινά τον κόσμο του marketing.

Marketing Club

Οι ομιλητές παρουσίασαν ο καθένας τη δική του οπτική για το πως η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει πάρει τη θέση της στη ζωή μας και συγκεκριμένα στο χώρο του μάρκετινγκ. Κοινή διαπίστωση της βραδιάς στην κατάμεστη αίθουσα ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι εδώ και δεν είναι κάτι που πρέπει να φοβόμαστε. Δεν έρχεται πλέον από το μέλλον μιας επιστημονικής φαντασίας αλλά είναι μια έννοια που υπάρχει ήδη στη ζωή μας και εμείς συνυπάρχουμε μαζί της. Η τεχνολογία αλλά και οι χρήσεις της αρχίζουν πλέον να καλύπτουν τις ανάγκες και τις φιλοδοξίες μας, δημιουργώντας παράλληλα τον φόβο για την απώλεια θέσεων εργασίας, κάτι που όμως δεν ισχύει αν αναλογιστούμε ότι ταυτόχρονα δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και απαιτήσεις νέου εξειδικευμένου προσωπικού. Όροι όπως Prompt Engineer σε Ethical Technology Advisor, θα κυριαρχήσουν στις επόμενες γενιές που θα δημιουργήσουν το δικό τους λαμπρό μέλλον. Η ύπαρξη ρομπότ και η χρήση τους (συνεργατικά ρομπότ – cobots) θα επιφέρουν αλλαγές σε χώρους εργασίας όπως η εστίαση και ο τουρισμός, όμως σε όλες αυτές τις αλλαγές καλούμαστε να προσαρμοστούμε, να προβλέψουμε τις ανάγκες, να αναταποκριθούμε και να υλοποιήσουμε συνεργασίες και εξελίξεις.
Ζητούμενο αλλά και σοβαρό θέμα συζήτησης είναι και η ορθή χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης και η ηθική που την διέπει. Ένα θέμα που οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν πως δεν έχει ακόμη μελετηθεί όσο πρέπει. Η ύπαρξη των deep fake videos και των fake news καθιστά επιτακτικό τον έλεγχο της πληροφορίας σε μεγαλύτερα επίπεδα.

Την εκδήλωση χαιρέτησε στην έναρξη της ο Πρόεδρος του Marketing Club Greece. «Στο μέλλον, η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει τις τεχνικές μάρκετινγκ. Όσο η εφαρμογή της, μπορεί να αναλύει με μεγαλύτερη ακρίβεια δεδομένα, τάσεις αλλά και να προβλέψει συμπεριφορές, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να εξατομικεύουν τις καμπάνιες τους και να προσφέρουν πιο διαδραστικές εμπειρίες» ανέφερε ο Τσαμπίκος Κοκκάρης, συμπληρώνοντας μάλιστα πως ο χαιρετισμός του έχει γραφτεί από το Chat GPT, θέλοντας να αποδείξει με ένα έμπρακτο παράδειγμα το πως θα αυξάνεται από εδώ και πέρα η υλοποίηση των ιδεών, ακόμη και σε κάτι τέτοιο.

Marketing Club

Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε o Χάρης Λαλάτσης, μέλος ΔΣ του Marketing Club Greece, Υπεύθυνος της Ομάδας Εκπαίδευσης και founder της Ierax Analytix, που επισήμανε με τη σειρά του την ανάγκη να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις και να ενσωματώσουμε τις αλλαγές που επιφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητα μας.

Marketing Club