Marketing Club Greece: Σεμινάριο εκπαίδευσης στους πωλητές του περιοδικού δρόμου «ΣΧΕΔΙΑ» στη Θεσσαλονίκη (ΦΩΤΟ)

Marketing Club Greece: Σεμινάριο εκπαίδευσης στους πωλητές του περιοδικού δρόμου «ΣΧΕΔΙΑ» στη Θεσσαλονίκη

Λειτούργησε ενθαρρυντικά στο καθημερινό δύσκολο έργο τους

Μια πρωτοβουλία με κοινωνικό πρόσημο και σε συνεργασία με έναν σημαντικό φορέα κοινωνικής επανένταξης αστέγων στην αγορά εργασίας, ανέλαβε πρόσφατα το Marketing Club Greece.

Εκπρόσωποι του ΔΣ του Marketing Club Greece ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της ΣΧΕΔΙΑ. Η «ΣΧΕΔΙΑ» είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου και μέλος του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων Δρόμου, το οποίο απαριθμεί 122 περιοδικά δρόμου, σε 41 χώρες, με 14.000 άστεγους, άνεργους πωλητές και 6.000.000 διεθνώς αναγνώστες.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική συνάντηση των Ειρήνη Κόντρα, Αντιπρόεδρος ΔΣ Marketing Club Greece, Trainer, Leadership-Career Coach και Γιάννη Παπαγεωργίου, Υπεύθυνος μελών ΔΣ Marketing Club Greece, Risk Insuranse Consultant και των ωφελούμενων πωλητών του περιοδικού ΣΧΕΔΙΑ.

Marketing Club Greece: Σεμινάριο εκπαίδευσης στους πωλητές του περιοδικού δρόμου «ΣΧΕΔΙΑ» στη Θεσσαλονίκη

Το εκπαιδευτικού, ενδυναμωτικού και βιωματικού χαρακτήρα σεμινάριο για τους πωλητές της Θεσσαλονίκης ενθουσίασε τους παρευρισκόμενους που συμμετείχαν σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. To σεμινάριο λειτούργησε ενθαρρυντικά στο καθημερινό δύσκολο έργο τους.

Το πρώτο μέρος της εκπαίδευσης ήταν βιωματικό, καθώς, μέσα από ασκήσεις οι συμμετέχοντες αλληλοεπίδρασαν και μετέφεραν τις εμπειρίες τους σε όλο το κοινό και τους εισηγητές.

Συστήθηκαν, αναφέρθηκαν στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, εντόπισαν τις ποιότητες που τους βοηθούν να προχωρήσουν στο δύσκολο έργο τους και στον αγώνα για την επιβίωσή τους. Αναγνώρισαν επίσης, ότι ο μόνος δρόμος για να επιβιώσεις είναι η πρόθεση να προχωρήσεις, η ατομική ευθύνη και ο διάλογος  που σε βοηθά να βγεις από την κουλτούρα της σιωπής.

Marketing Club Greece: Σεμινάριο εκπαίδευσης στους πωλητές του περιοδικού δρόμου «ΣΧΕΔΙΑ» στη Θεσσαλονίκη

Τέλος, κυριάρχησαν τα συναισθήματα της χαράς, της ευγνωμοσύνης, της δημιουργικής περιέργειας και του θαυμασμού προς τον εαυτό τους και προς τους άλλους που τους πρόσφερε αυτή η διαδικασία της συνεργασίας και αλληλεπίδρασης. Στο δεύτερο μέρος της εκπαίδευσης ενημερώθηκαν για θέματα επικοινωνίας και πως μέσω της νοοτροπίας «ανοιχτής» επικοινωνίας μπορούμε να είμαστε παρόντες, να εντοπίσουμε ευκαιρίες και να προσεγγίσουμε τον άνθρωπο που μας ενδιαφέρει για να επιτύχουμε τους στόχους μας.

Υπενθυμίζουμε πως η «ΣΧΕΔΙΑ», όπως συμβαίνει με όλα τα περιοδικά δρόμου του κόσμου, δεν πωλείται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου, όπως περίπτερα, αλλά αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά πληθυσμιακές ομάδες: άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.

Το Marketing Club Greece εντάσσει τη συγκεκριμένη δράση στο πρόγραμμα κοινωνικών παρεμβάσεων για την κοινωνία, τους πολίτες και την ευαισθητοποίηση μέσα από την αγορά, την στρατηγική μάρκετινγκ και την εκπαίδευση με την υπόσχεση ότι θα ακολουθήσουν και επόμενες νέες πρωτοβουλίες σε συνεργασία και με άλλους φορείς.