Ερώτηση Χ. Γιαννούλη για τη «σκανδαλώδη σπατάλη 120 εκατ. ευρώ» στον ΟΑΣΘ

Γιαννούλης

Τι ανέφερε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

Ερώτηση για τον ΟΑΣΘ στον αρμόδιο υπουργό Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλή κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης.

Όπως αναφέρει, μάλιστα, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, η απάντηση που πήρε δεν ήταν πειστική.

Χωρίς καμία απολύτως πειστική απάντηση, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής επιβεβαίωσε την πρόθεση της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη να βάλει στο χρονοντούλαπο της απόκρυψης, την σκανδαλώδη σπατάλη 120 εκατομμυρίων ευρώ κρατικών ενισχύσεων από τις Διοικήσεις του ΟΑΣΘ μέχρι το 2015.

Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης ο υπουργός Υποδομών δεν εξήγησε γιατί η σημερινή διοίκηση αυθαίρετα και ύποπτα, απέσυρε την επίσημη καταγγελία (12/06/2019) της προηγούμενης διοίκησης προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την διερεύνηση παράνομων ενισχύσεων που κατέληξαν στις τσέπες των μετόχων του Οργανισμού ύψους 120 εκατομμύριων ευρώ.

Με κυνικό τρόπο μάλιστα ο κ. Καραμανλής ομολόγησε ότι η πράξη της απόσυρσης της καταγγελίας για την διαχείριση δημοσίου χρήματος έγινε με την σύμφωνη γνώμη της Κυβέρνησης και σε συνενόηση(!!!) με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Γεγονός που καθιστά ακόμη πιο επιτακτική την διερεύνηση της στοιχειοθετημένης καταγγελίας για το διαχρονικό πολιτικό και οικονομικό σκάνδαλο του ΟΑΣΘ.

Ο Υπουργός Υποδομών, εμφανώς αγνοώντας ή αποκρύπτοντας σκόπιμα της πραγματικές αιτίες που δημιούργησαν τον αμαρτωλό ΟΑΣΘ δεν βρήκε να πει ούτε μία λέξη:

Για τον προκλητικά ευνοϊκό τρόπο που οι κυβερνήσεις μέχρι το 2014 ανεχόταν ο ΟΑΣΘ να είναι η μοναδική ίσως περίπτωση στην Ευρώπη όπου μία αμιγώς ιδιωτική επιχείρηση χρηματοδοτείται από το δημόσιο και μέσα στα έξοδα ή της ζημίες της εταιρίες, πληρώνονται στο ακέραιο τα κέρδη των προνομιούχων μετόχων που σε χρονιές σκληρής κρίσης και φτώχειας του ελληνικού λαού έφταναν σε ποσοστά απόδοσης μέχρι και 150%.

Διαβάστε επίσης  Θεσσαλονίκη: «Το 66% των λεωφορείων δεν θα διασχίζουν την Εγνατία με την έναρξη του μετρό»

Για την επίσης παγκόσμια πρωτοτυπία, οι μέτοχοι και ιδιοκτήτες του ΟΑΣΘ να έχουν ιδρύσει έναν συνεταιρισμό με την Επωνυμία ΗΡΑΚΛΗΣ που αποτελούσε μία δορυφορική εταιρία που νοίκιαζε με υπέρογκα τιμήματα στον ΟΑΣΘ τα δύο αμαξοστάσια και το κεντρικό κτίριο της διοίκησης που αν και κατασκευάστηκαν με λεφτά του δημοσίου και του ΟΑΣΘ παρέμεναν στην ιδιοκτησία του δορυφορικού συνεταιρισμού.

Γιάννης Κερνάει….Γιάννης Πίνει.

Δεν βρήκε ούτε μία λέξη να πει για τις σκανδαλώδεις συμβάσεις που υπέγραψε το 2007 ο προκάτοχος του Μιχάλης Λιάπης εξαρτώντας την διαιώνιση της προνομιακής αντιμετώπισης του ΟΑΣΘ μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο του ΜΕΤΡΟ.

Χωρίς σαφές χρονικό όριο όπως προβλέπει το κοινοτικό δίκαιο. Καταλαβαίνει κανείς γιατί από την αρχή της κατασκευής του ΜΕΤΡΟ υπήρχε λυσσαλέα αντίδραση των μετόχων του ΟΑΣΘ.

Μέχρι που ήρθε η λύτρωση με τις συμβάσεις που προσέφεραν οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας το 2007, 2008 και 2014 προστατεύοντας τα κέρδη και τις δορυφορικές συναλλαγές των μετόχων.

Σαν αντάλλαγμα δόθηκε η πλήρης και γενναία πολιτική στήριξη όπως αποδεικνύει η απροκάλυπτη ανακοίνωση του προέδρου του ΟΑΣΘ το 2007.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *