Πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη η 1η Δημόσια Διαβούλευση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ)

Το όραμα, οι προτεραιότητες και ο στόχος αναφορικά με την κινητικότητα Πραγματοποιήθηκε σήμερα με απόλυτη επιτυχία στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης η 1η Δημόσια Διαβούλευση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) του Δήμου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ).Ακολουθήστε το Thes.gr στο Google News! Μοναδική θεματολογία με το κύρος του Thes.gr […]

Το όραμα, οι προτεραιότητες και ο στόχος αναφορικά με την κινητικότητα

Πραγματοποιήθηκε σήμερα με απόλυτη επιτυχία στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης η 1η Δημόσια Διαβούλευση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) του Δήμου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ).

Στόχος της Διαβούλευσης ήταν ο καθορισμός προσδοκιών και η διατύπωση οράματος για την πόλη. Χαιρετισμό απηύθυναν ο Σωκράτης Φάμελλος, Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης και ο Αθανάσιος Παππάς, Αντιδήμαρχος Τεχνικών Εργων και Περιβάλλοντος. Παρευρέθηκαν επίσης ο Γιώργος Δημαρέλος, αντιδήμαρχος, ο Κώστας Αμπατζάς, πρόεδρος του νέου φορέα Οργανισμός Συγκοινωνιακού Εργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) και ο Φώτης Μπίμπασης μέλος του Δ.Σ. του ΟΑΣΘ.

Ο Σωκράτης Φάμελλος με τον Φώτη Μπίμπαση

Οι προσκεκλημένοι αρμόδιοι φορείς της πόλης και οι εκπρόσωποι επαγγελματικών φορέων ενημερώθηκαν με επίκαιρα στοιχεία για την υφιστάμενη κατάσταση των μετακινήσεων στην Θεσσαλονίκη και είχαν την ευκαιρία να διατυπώσουν τις απόψεις τους για το σύνολο του συστήματος μεταφορών και μετακινήσεων στην πόλη.

Διαβάστε επίσης  Δείτε αν χρωστάτε στον Δήμο Θεσσαλονίκης και πως να πληρώσετε

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης αναγνωρίζοντας ότι ο σχεδιασμός της πολιτικής των μεταφορών μιας πόλης αποτελεί μείζονα προτεραιότητα προκειμένου αυτή να ανταποκριθεί με επιτυχία στο ρόλο της ως έξυπνη, βιώσιμη αλλά και ανθεκτική πόλη ανέλαβε την πρωτοβουλία σε συνεργασία και συντονισμό από το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών να εκπονήσει το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο που καλείται μέσω του συμμετοχικού σχεδιασμού να αντιμετωπίσει τα υφιστάμενα κυκλοφοριακά προβλήματα, τόσο στο εσωτερικό όσο και στις οδικές συνδέσεις του Δήμου Θεσσαλονίκης με τους όμορους Δήμους αλλά και γενικότερα προβλήματα μεταφορικής υποδομής, διατροπικών συνδέσεων μεταφορικών μέσων, συστήματα τροφοδοσίας, διεθνή διαμετακομιστικά δίκτυα, χώρους στάθμευσης, προώθηση καινοτόμων λύσεων κινητικότητας με απώτερο στόχο τη βελτίωση και αναβάθμιση μετακινήσεων στο σύνολό τους.