Δήμος Νεάπολης-Συκεών: Συνεχίζονται οι εργασίες αποκατάστασης στο σχολείο μετά την καθίζηση (ΦΩΤΟ)

σχολείο Θεσσαλονίκη ζημιές

Παρακολουθεί την πορεία των εργασιών ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης

Οι εργασίες αποκατάστασης του αύλειου χώρου του σχολικού συγκροτήματος, στο οποίο στεγάζονται το 2ο και το 4ο δημοτικά σχολεία Πεύκων, που άρχισαν από την περασμένη Παρασκευή, προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς.

Αλλωστε το σχολείο έμεινε κλειστό σήμερα (Δευτέρα 15/1) για καθαρά προληπτικούς λόγους ώστε να εργαστούν απρόσκοπτα τα συνεργεία αποκατάστασης και τα μαθήματα έγιναν με τη μέθοδο της τηλεκπαίδευσης.

Όπως επισημαίνει η Τεχνική Υπηρεσία του δήμου, η μικρή υποχώρηση τμήματος του οδοστρώματος στην άκρη της αυλής σημειώθηκε εξαιτίας των τελευταίων ισχυρών βροχοπτώσεων που ευνόησαν τη διαρροή μεγάλου υδάτινου όγκου κάτω από τη σχάρα ομβρίων που δυσλειτουργούσε «εγκλωβίζοντας» νερό κάτω από το έδαφος. Αυτό ακριβώς το νερό αποσάθρωσε τμήμα της υπόβασης.

Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Η γη “κατάπιε” το έδαφος σε αυλή δημοτικού σχολείου (ΦΩΤΟ)

Ήδη, από την περασμένη Παρασκευή με εντολή του δημάρχου Νεάπολης-Συκεών Σίμου Δανιηλίδη έγινε η απαραίτητη αυτοψία και άρχισαν οι εργασίες αποκατάστασης της αυλής οι οποίες μάλιστα προχώρησαν σε σημαντικό βαθμό μέσα στο Σαββατοκύριακο. Όπως προαναφέρθηκε, το σχολείο έμεινε κλειστό για να διασφαλιστεί ότι κατά τη διάρκεια των εργασιών και τη συνεχή κίνηση των συνεργείων δεν θα τεθεί θέμα ασφάλειας για τους μαθητές που προαυλίζονται στη διάρκεια των διαλειμμάτων.

σχολείο Θεσσαλονίκη ζημιές

Από το δήμο Νεάπολης-Συκεών για την αποκατάσταση της αλήθειας επισημαίνονται τα εξής:

1. Όπως είχε τονιστεί ήδη από την Παρασκευή, η ζημιά οφείλεται στον μεγάλο όγκο νερού λόγω των βροχοπτώσεων και περιορίζεται σε ένα σημείο στην άκρη της αυλής οπότε η αναφορά σε κίνδυνο για την ασφάλεια μαθητών ή εκπαιδευτικών εκφράζει περισσότερο ανησυχία παρά την πραγματική κατάσταση.

Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Να ελεγχθεί το σχολείο μετά την καθίζηση στην αυλή ζητούν οι γονείς

2. Παρά τις περί του αντιθέτου διακινούμενες «πληροφορίες» ο δήμος Νεάπολης-Συκεών κινητοποιήθηκε άμεσα μετά την σχετική επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και λειτουργώντας όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις, φρόντισε να γίνει αυτοψία από υπηρεσιακούς παράγοντες. Η αυτοψία αυτή που έγινε προ μηνός δεν έδειξε οτιδήποτε ανησυχητικό σχετικά με την στατικότητα του κτιρίου. Ούτε βέβαια η διαπίστωση μιας καθίζησης λίγων εκατοστών δικαιολογούσε τη λήψη μέτρων, οπότε τα μαθήματα συνεχίστηκαν κανονικά. Μεσολάβησαν οι διακοπές των Χριστουγέννων και έναν μήνα μετά η αρχική ρωγμή προφανώς επεκτάθηκε και γι’ αυτό είχε προγραμματιστεί εκ νέου εκτίμησή της από την Τεχνική Υπηρεσία και η απαραίτητη παρέμβαση.

3. Το συγκεκριμένο σχολικό συγκρότημα το οποίο υπήρχε στα Πεύκα πολύ πριν την διοικητική ενσωμάτωσή της περιοχής στο δήμο Νεάπολης-Συκεών το 2011, φυσικό είναι να παρουσιάζει φθορές τις οποίες φυσικά και φροντίζει -όπως οφείλει- ο δήμος να αποκαθιστά άμεσα. Δυστυχώς όμως κάποιοι δεν διστάζουν να κινδυνολογήσουν χρησιμοποιώντας ακόμη και το σχολείο των παιδιών τους για αντιπολιτευτικούς λόγους.

Διαβάστε επίσης  Θεσσαλονίκη: Ανήλικοι λήστεψαν καθηγητή - Τους επιβλήθηκαν αναμορφωτικά μέτρα

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης ο οποίος από την Παρασκευή βρέθηκε στο σχολείο και μέσα στο Σαββατοκύριακο παρακολούθησε από κοντά την πορεία των εργασιών επισημαίνει πως «τα μέλη των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων εκλέγονται για να εκπροσωπούν τους γονείς και τους μαθητές και όχι το κόμμα στο οποίο ανήκουν. Είναι προφανές ότι όταν επιτρέπουν στην κομματική τους ιδιότητα να «καταπίνει» το ρόλο τους στο γονεϊκό κίνημα όχι μόνο δεν λύνουν προβλήματα αλλά δημιουργούν περισσότερα».

σχολείο Θεσσαλονίκη ζημιές

Επιπλέον, υπενθυμίζει ότι ο δήμος Νεάπολης-Συκεών διαχρονικά δίνει μεγάλη σημασία και προτεραιότητα στις ανάγκες της παιδείας και της εκπαιδευτικής κοινότητας. «Όσοι ασχολούνται δεκαετίες τώρα με την εκπαίδευση, κυρίως οι εκπαιδευτικοί μας αλλά και οι γονείς και οι μαθητές γνωρίζουν πολύ καλά πως με την υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών (Α’βάθμιας και Β’βάθμιας εκπαίδευσης) από το κράτος, ελάχιστα πράγματα θα λειτουργούσαν ορθά αν δεν φρόντιζε ο δήμος να τις ενισχύει οικονομικά σε τακτική βάση αλλά και όποτε προκύπτουν έκτακτες ανάγκες από το εύρωστο ευτυχώς ταμείο του».