Θεσσαλονίκη: Αντιδρά ο εμπορικός κόσμος για τις εργασίες του flyover

Περιφερειακός Θεσσαλονίκη κίνηση μποτιλιάρισμα Flyover

Τι ανέφερε το μέλος του ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Μιλτιάδης Παυλίδης

Οι εργασίες για το flyover της Θεσσαλονίκης έχουν ξεκινήσει και αρκετές είναι οι φωνές αντίθεσης.

Τις έντονες αντιδράσεις του εμπορικού κόσμου της Θεσσαλονίκης για την έναρξη εργασιών του Flyover και τα επακόλουθα μέτρα για την κυκλοφορία που λαμβάνονται εξέφρασε στην ΕΡΤ3 το μέλος του ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Μιλτιάδης Παυλίδης. Ο κ. Παυλίδης επισήμανε ότι θα πληγεί πάρα πολύ το εμπόριο στο κέντρο της πόλης γιατί η οδός Τσιμισκή δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας, είναι εμπορικός δρόμος και η απαγόρευση του πάρκινγκ είναι της λογικής “πονάει χέρι, κόψει χέρι”. “Ποιος φωστήρας υπέγραψε για τις ρήτρες στη σύμβαση του flyover και δεν μπορούμε να είμαστε ελαστικοί στην έναρξη του έργου” αναρωτήθηκε ο κ. Παυλίδης.

Αν απαγορεύσεις την πρόσβαση στο εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης μετά από λίγο το εμπόριο θα παύσει, πρόσθεσε και συνέχισε λέγοντας ότι “όλα τα πάρκινγκ στο κέντρο είναι πλήρη και πανάκριβα γιατί δεν υπάρχουν άλλες υποδομές”. Αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει Μετρό, δεν υπάρχει αστική συγκοινωνία αλλά ούτε μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει το ΙΧ του στο κέντρο της πόλης, τόνισε ο κ. Παυλίδης. Διαμαρτυρόμαστε γιατί βρισκόμαστε προ τετελεσμένων γεγονότων, κατέληξε.

Διαβάστε εδώ: Ιωάννης Πολίτης στο Thes.gr: «Οταν λειτουργήσει το flyover, θα ανακουφίσει το ταλαιπωρημένο οδικό δίκτυο της πόλης»

Διαβάστε επίσης  Σε ισχύ το εορταστικό ωράριο στην αγορά της Θεσσαλονίκης

Από την πλευρά των εργαζομένων ο Δημήτρης Μπελόπουλος Πρόεδρος της Ένωσης Εμποροϋπαλλήλων Νομού Θεσσαλονίκης επισήμανε ότι πάνω από 6000 εργαζόμενοι εργάζονται στα εμπορικά κέντρα στα ανατολικά της πόλης και οι περισσότεροι από αυτούς ζουν στο κέντρο ή στα δυτικά. Αυτό σημαίνει ότι ένας εργαζόμενος χρειάζεται μία και μιάμιση ώρα πλέον να πάει στην εργασία του. Αλλά υπάρχουν και πάρα πολύ από αυτούς που έχουν σπαστά ωράρια, πρόσθεσε, αυτοί θα αναγκάζονται να φεύγουν από το πρωί και να επιστρέφουν το βράδυ στο σπίτι τους και χωρίς να πληρώνονται υπερωρίες. Επίσης για όσα ακούγονται για αλλαγή του ωραρίου των καταστημάτων τόνισε ότι ένα τέτοιο μέτρο ποτέ δεν δούλεψε σε όφελος του εργαζόμενου. Ο κ. Μπελόπουλος ζήτησε να πυκνώσουν τα δρομολόγια των λεωφορείων του ΟΑΣΘ με την αγορά λεωφορείων και την πρόσληψη οδηγών, να ολοκληρωθεί επιτέλους το Μετρό και να δοθεί ένα μπόνους στους εργαζόμενους για να καλύψουν τα έξοδα μετακίνησής τους. Για την τελευταία πρόταση ο κ. Παυλίδης επισήμανε ότι συμφωνεί να δοθεί ενίσχυση για τα έξοδα μετακίνησης στους εργαζόμενους αλλά να αναλάβει το κόστος η πολιτεία που δημιούργησε το πρόβλημα, κατέληξε.

Πηγή: ertnews.gr