Ο Σωτήρης Τσιόδρας στο νέο διαφημιστικό σποτ της ΕΡΤ

κορονοϊό Τσιόδρας καραντίνα κορονοϊός

Ποιοι άλλοι θα συμμετέχουν

Η ΕΡΤ γυρνάει σελίδα φέτος με νέα σήματα, νέο πρόγραμμα, αλλά και μια καμπάνια, που αναδεικνύει πρωτίστως τον εθνικό ρόλο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.

Στο τηλεοπτικό σποτ της ΕΡΤ, που βγαίνει στον αέρα από τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου, μετέχουν σιωπηλά ανώνυμοι συμπολίτες μας, αλλά και επώνυμοι Έλληνες, οι οποίοι έχουν αποδείξει με τη δουλειά τους και τη στάση τους τις τεράστιες δυνατότητες αυτής της χώρας.

Γι’ αυτό άλλωστε και όλοι τους δέχθηκαν αφιλοκερδώς να μετάσχουν στη φετινή καμπάνια της ΕΡΤ, καλώντας μας να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας και να γίνουμε έμπνευση για όλους.

Με αλφαβητική σειρά, στο κεντρικό σποτ της ΕΡΤ μετέχουν οι:

Κατερίνα Βρανά, stand up κωμικός
Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, καθηγητής Επιστήμης των Υπολογιστών στο MIT
Σταμάτιος Κριμιζής, ερευνητής των Πλανητών, NASA, ακαδημαϊκός
Μαρία Ναυπλιώτου, ηθοποιός
Ελευθερία Ντεκώ, σχεδιάστρια φωτισμού
Βίκυ Ξανθοπούλου, Εκπαιδευτικός της Χρονιάς 2019 (AKS Global Education Awards)
Μαρία Σάκκαρη, παγκόσμια πρωταθλήτρια τένις
Ευγένιος Τριβιζάς, συγγραφέας-εγκληματολόγος
Σωτήρης Τσιόδρας, λοιμωξιολόγος-ειδικός παθολόγος
Γιάννης Χατζήμπεης, Iron Man, αθλητής Παραολυμπιακών, ομιλητής παρακίνησης

Το ίδιο ακριβώς μήνυμα θα εκπέμπουν από αύριο και όλα τα πρόσωπα της ΕΡΤ, τα οποία μέσα από spots λίγων δευτερολέπτων θα μοιράζονται με τους πολίτες τον τρόπο με τον οποίο εκείνοι προσπαθούν κάθε μέρα να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό, σηματοδοτώντας και την προσπάθεια της δημόσιας τηλεόρασης να γίνεται κάθε μέρα και καλύτερη.

Πρόσωπα γνωστά, αλλά και νέα για την ΕΡΤ, τα οποία θα μετέχουν στο ανανεωμένο πρόγραμμά της, που θα αρχίσει σταδιακά να εμφανίζεται στις τηλεοπτικές οθόνες από τις 12 Οκτωβρίου.

Οι εκπλήξεις, όμως, δεν σταματούν εδώ, καθώς από τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου οι πολίτες θα δουν και τα νέα λογότυπα της ΕΡΤ, που την οδηγούν στη νέα τηλεοπτική εποχή. Για την ΕΡΤ1 επελέγη το μπλε χρώμα, για την ΕΡΤ2 το κόκκινο και για την ΕΡΤ3 το πράσινο.

Και αυτό δεν έγινε τυχαία, καθώς σταδιακά οι πολίτες θα γνωρίσουν και τη νέα ταυτότητα-φυσιογνωμία των τριών καναλιών, με την ΕΡΤ1 να συνδυάζει πλέον την ενημέρωση και την ψυχαγωγία, την ΕΡΤ2 να αναδεικνύει κυρίως τον ελληνικό πολιτισμό και την ΕΡΤ3 να έχει στο επίκεντρό της την ελληνική περιφέρεια, την καινοτομία και το περιβάλλον.

Η ιδέα της καμπάνιας της ΕΡΤ ανήκει στην εταιρεία TRABAHO, την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions, ενώ τα λογότυπα σχεδίασε η δημιουργική ομάδα της designpark. Τα γυρίσματα της καμπάνιας έγιναν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), το οποίο η ΕΡΤ επιθυμεί να ευχαριστήσει θερμά, όπως βέβαια και τους σιωπηλούς πρωταγωνιστές του εθνικού μηνύματος που θα εκπέμψει φέτος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *