Δήμος Αμπελοκήπων – Μενεμένης: Στα σκαριά η νέα σύγχρονη πεζογέφυρα (ΦΩΤΟ)

πεζογέφυρα

Καταργείται η υφιστάμενη παλαιά μεταλλική πεζογέφυρα

Ένα μακροχρόνιο, εδώ και δεκαετίες, αίτημα του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης, επιτέλους ικανοποιείται, με την νέα σύγχρονη πεζογέφυρα να βρίσκεται ήδη στα σκαριά.

Δήμος Αμπελοκήπων – Μενεμένης: Καταργείται η υφιστάμενη παλαιά μεταλλική πεζογέφυρα που ενώνει τους Αμπελόκηπους με το Β’ Δημοτικό Διαμέρισμα Θεσσαλονίκης (από τις οδούς Γ. Χαλκίδη-Καλλιθέας με την οδό Μοναστηρίου και αντιστρόφως) και στη θέση της κατασκευάζεται νέα σύγχρονη πεζογέφυρα. Ένα σημαντικό έργο για την κυκλοφορία, την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των κατοίκων του Δήμου μπαίνει στη φάση της υλοποίησης, καθώς στην έγκριση της κατασκευής νέας πεζογέφυρας στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης προχώρησε κατά τη διάρκεια συνεδρίασης την Πέμπτη 8/4, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΣΕ Α.Ε.

Το έργο «Κατασκευή Νέας Πεζογέφυρας στην Περιοχή του Δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης στη Θεσσαλονίκη» θα έχει προϋπολογισμό ύψους περίπου 1.375.562 ευρώ και διάρκεια εκτέλεσης 12 μήνες.

Η κατασκευή της γέφυρας μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης αντικαθιστώντας την παλαιά μεταλλική πεζογέφυρα με νέα σύγχρονη μεταλλική, που θα πληροί όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την ασφαλή διέλευση των πεζών και την προσβασιμότητα στα άτομα των ΑΜΕΑ.

Σημειώνεται ότι, η πεζογέφυρα που διέρχεται πάνω από τις σιδηροδρομικές γραμμές, εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες κατοίκους και εργαζόμενους.

Η νέα πεζογέφυρα, που θα αντικαταστήσει την υφιστάμενη, θα είναι ένας μεταλλικός αμφιέρειστος φορέας με στατικό άνοιγμα 91 μ. Στο αντικείμενο του έργου συμπεριλαμβάνονται πλέον της κατασκευής της νέας πεζογέφυρας, οι εργασίες αποξήλωσης της παλαιάς (πεζογέφυρας).

Ο Δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης Λάζαρος Κυρίζογλου ευχαριστεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τον Υπουργό κ. Κ. Αχ. Καραμανλή και τον Υφυπουργό κ. Γ. Καραγιάννη και τη διοίκηση της ΟΣΕ Α.Ε., διότι έκαναν δεκτό ένα αίτημα το οποίο επί πολλά έτη εκκρεμούσε και κυριολεκτικά βρισκόταν στα «αζήτητα».

Με το προσωπικό ενδιαφέρον του Υπουργού κ. Κ. Αχ. Καραμανλή εκπονήθηκε μελέτη (δεν υπήρχε μελέτη) και εγκρίθηκε η κατασκευή του συγκεκριμένου έργου. Πρόκειται για την μόνη παλαιά μεταλλική πεζογέφυρα στη Θεσσαλονίκη.