Το 90% των αιτημάτων ικανοποιούνται από τη “Γραμμή Νοιάζομαι” του δήμου Δέλτα

Στο τηλέφωνο 2310-795222  Σταθερά ανοδικό είναι το ποσοστό ανταπόκρισης των Υπηρεσιών του Δήμου Δέλτα στα αιτήματα των πολιτών για ζητήματα της καθημερινότητας που φτάνουν στη «Γραμμή Νοιάζομαι για το Δήμο Δέλτα». Με τη συμπλήρωση 16 μηνών λειτουργίας της γραμμής το ποσοστό ξεπερνά το 88%, δηλαδή 9 στα 10 προβλήματα αντιμετωπίζονται.Ακολουθήστε το Thes.gr στο Google News! […]

Στο τηλέφωνο 2310-795222 

Σταθερά ανοδικό είναι το ποσοστό ανταπόκρισης των Υπηρεσιών του Δήμου Δέλτα στα αιτήματα των πολιτών για ζητήματα της καθημερινότητας που φτάνουν στη «Γραμμή Νοιάζομαι για το Δήμο Δέλτα». Με τη συμπλήρωση 16 μηνών λειτουργίας της γραμμής το ποσοστό ξεπερνά το 88%, δηλαδή 9 στα 10 προβλήματα αντιμετωπίζονται.

Τα περισσότερα προβλήματα που φθάνουν στη «Γραμμή Νοιάζομαι» αφορούν στο πράσινο, στην καθαριότητα, στο φωτισμό (λαμπτήρες), στη συντήρηση του οδικού δικτύου.

«Η εικόνα του δημόσιου χώρου στο Δήμο Δέλτα έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στη συνδρομή των κατοίκων που καλόπιστα συνεργάζονται με τις Υπηρεσίες μας αναφέροντας μικρά αλλά σημαντικά προβλήματα σε διάφορα σημεία του Δήμου. Ο δημότης πλέον ξέρει ότι καλώντας στην τηλεφωνική γραμμή Νοιάζομαι 2310-795222 ή στέλνοντας μήνυμα στο inbox της σελίδας του Δήμου Δέλτα στο facebook δεν θα συναντήσει αδιαφορία. Αντιθέτως, σε λίγες μέρες το πρόβλημα που θέτει θα έχει αντιμετωπιστεί εκτός εάν πρόκειται για ζήτημα που απαιτεί πιο μακροπρόθεσμο προγραμματισμό όπως οδοστρωσίες ή υπάρχει γενικό θέμα σε πανελλαδικό επίπεδο όπως είναι το θέμα των αδεσπότων ζώων. Αυτή είναι η μεγάλη ικανοποίηση για τη διοίκησή μας: ότι αλλάξαμε τη νοοτροπία και ενισχύσαμε την εμπιστοσύνη των πολιτών απέναντι στον διοικητικό μηχανισμό, παράγοντας πραγματικό έργο σε καθημερινή βάση.

Είναι ένα μεγάλο στοίχημα που κερδήθηκε παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε και πολλές φορές ο πολίτης δεν τις γνωρίζει. Θέλω να ευχαριστήσω γι’ αυτό όσους μας στέλνουν μηνύματα και επισημαίνουν θέματα αλλά και το προσωπικό του Δήμου μας που πολλές φορές υπερβαίνει εαυτόν για να ανταποκριθεί στα αιτήματα. Τέλος, θα επαναλάβω ότι μόνο μέσα από τη συνεργασία Δήμου – πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα» δήλωσε σχετικά ο Δήμαρχος Ευθύμιος Φωτόπουλος.
ΓΡΑΜΜΗ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ: Όποιος πολίτης διαπιστώνει κάποιο θέμα που αφορά την καθαριότητα, το περιβάλλον, τον ηλεκτροφωτισμό, το οδικό δίκτυο, τα αδέσποτα ζώα κ.ά. μπορεί να καλεί στο τηλέφωνο 2310-795222 ή να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] προκειμένου να ενημερώνονται οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου και να επιλαμβάνονται. Αφού καταγραφούν τα στοιχεία και το αίτημά του, θα διαβιβάζονται την ίδια στιγμή στην αρμόδια Υπηρεσία, η οποία θα ενεργεί για την επίλυση του προβλήματος.