Τι μετέφερε τελικά η εμπορική αμαξοστοιχία που συγκρούστηκε με το Intercity στα Τέμπη

Σύγκρουση δυο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη, Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Hellenic Train, στον Ευαγγελισμό σημειώθηκε μετωπική σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών: μιας εμπορευματικής αμαξοστοιχίας και της αμαξοστοιχίας IC 62 που είχε αναχωρήσει από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη.

Αναλυτικά, όσα έγραφε το κείμενο της επιστολής της Hellenic Train

Ένα μυστήριο υπήρχε μέχρι τώρα πίσω από το τι ήταν αυτό που μετέφερε τελικά η εμπορική αμαξοστοιχία όταν συγκρούστηκε με το Intercity στα Τέμπη.

Ειδικότερα, το pineiosnews.gr φέρνει στο φως της δημοσιότητας το έγγραφο της επιστολής της Hellenic Train με τη λεπτομερή και αναλυτική ενημέρωση για το φορτίο του τρένου 63501, που ενεπλάκη στο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Στο έγγραφο φαίνεται η υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Maurizio Capotorto, και αποτελεί απάντηση στη σχετική ερώτηση του Κυριάκου Βελόπουλου προς την Ολομέλεια της Βουλής.

Υπενθυμίζεται ότι είχαν ακουστεί διάφορα σενάρια για το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που ενεπλάκη στην τραγωδία στα Τέμπη, όπως ότι τα βαγόνια μετέφεραν εύφλεκτο υλικό, το οποίο προκάλεσε την τεράστια φωτιά που ξέσπασε μετά τη σύγκρουση.

Δείτε επίσης: Τραγωδία στα Τέμπη: O Ντογιάκος ζήτησε από τον ΟΣΕ τους φακέλους για τα δυστυχήματα την τελευταία 15ετία

Επίσης, ο δικηγόρος ενός εκ των επιβατών του μοιραίου τρένου είχε υποστηρίξει πως η εμπορευματική αμαξοστοιχία μετέφερε αδήλωτα υλικά. Τελικά, σύμφωνα με το παρακάτω έγγραφο, φαίνεται ότι μετέφερε λαμαρίνες, τρόφιμα και μπίρες.

Αναλυτικά, το κείμενο της επιστολής:

«Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού έγγραφού σας, με το οποίο μας διαβιβάστηκε η ‘Ερώτηση 2506/03.03.2023′, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων, από τον Βουλευτή Λάρισας κ. Κυριάκο Βελόπουλο, με θέμα Ανάγκη να διευκρινιστεί το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που εμπλέκεται στη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη της 28.02.2023’, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63501 της 28.02.2023 περιλάμβανε στην σύνθεσή της (επισυνάπτεται το φύλλο σύνθεσης) συνολικά δεκατρία (13) βαγόνια, εκ των οποίων, κατά την φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία (3) βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως δέκα (10) βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).

Διαβάστε επίσης  Τέμπη: Ερευνα της αντεισαγγελέως εφετών για την εκχωμάτωση και επίστρωση του σημείου δυστυχήματος

Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής:

Α/Α Προϊόν

4ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

5ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

6ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

7ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

8ο ΜΠΥΡΕΣ

9ο ΜΠΥΡΕΣ

10ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

11ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ

12ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ

13ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ».

Πηγή φωτογραφίας: Eurokinissi